Fredrik7le86 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg satser på FIFA 14. har høye forventninger på den nye fysikkmotoren og alle detaljer som kommer med den høyere oppløsningen og mere kraft og plass (blu.ray, 8gb ddr5, 8 core cpu) spillet får. og Assassins Creed IV Black Flag. Tenkte først velge Watch Dogs men Assassins Creed har flere år og 5 spill på nakken alerede så dette trur jeg blir en finpolert og fantastisk spille opplevelse. PS4 skal også få den beste versjonen med ett interaktivt kart som kommer opp når du klikker på touchpadden. der du kan scrolle rundt og zoome med touch. men det blir nokk Watch Dogs også etter jeg har spillt klart AC4. Spill som BF4 og COD: Ghosts spilles på PC med Mus og tastatur. ett tilbehør jeg har tenkt å kjøpe på Launch er en ekstra Blå Dualshock 4 kontroller. Ett must om man får besøk av venner som vill se den nye konsollen i action og spille litt FIFA Det er også denne jeg kommer bruke som min primære kontroller da den bare er så utroligt fin og har det blåe temaet som PS4 har. En Playstation Cam eller Eye eller hva den nå heter er ikke noe som intresserer meg enda. Men dykker det opp noe i fremtiden som ser revolusjonerernde ut i spill så blir det kansje ett kjøp da isåfal. del med deg dine Launch Spill og tanker og forventninger på denne "Next-Gen" konsollen som snart sitter i stuene våres. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Bare av ren nysgjerrighet. Hvorfor har du valgt PS4 fremfor X1, når de eneste spilla du skal ha på launch er xplattform-spill? Med mindre du skal ha begge konsollene da. Og nei, dette er ikke et forsøk på å starte en fanboy krig. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Ingen spesiell grunn egentlig. Må jo velge en. Har trua på PS4 denne generasjonen. Å så kommer jo ikke XONE ut før 2014 i Norge. 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Blir FIFA 14 her i noen uker først. Etter det kan jeg vurdere hvilke spill å prøve som neste! Endret 9. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Siden jeg elsker nye konsoller, så jeg slengte inn en bestilling på hele 10 spill til Playstation 4! PS4 lanseringen for min del blir den største i min konsollhistorie med antall spill skaffes på lanseringsdagen. Her er lista: Killzone Shadow Fall: Grunnen til jeg velger dette er fordi jeg synes Killzone spillene er de beste skytespillene på konsoll som jeg har spilt! Med fabelaktig grafikk, glimrende coversystem, tung våpenfølselse m.m DriveClub: Ser mange ikke liker det dem har sett av dette, men det gjør jeg. Spillet skal ikke være mest realistiske eller mest arcade, dem prøver å få det midt på treet. Knack: Ser ut som et spill jeg kommer til å like. ER veldig glad i plattformspill og da må Knack skaffes til PS4 Resten av spillene er som følger: Watch Dogs Call Of Duty Ghosts Assassin's Creed IV Black Flag Lego Marvel SuperHeroes FIFA 14 Battlefield 4 Need For Speed Rivals Endret 9. september 2013 av iL Sephiroth 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Det blir Killzone Shadow Fall på meg. Ikke fordi jeg er noen stor fan av serien, men det eneste av launch eksklusiven som jeg vil ha. Blir ikke multiplats på denne. Må holde tradisjonen og spille dem på den andre konsollen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Nimrad Skrevet 9. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. september 2013 Bare av ren nysgjerrighet. Hvorfor har du valgt PS4 fremfor X1, når de eneste spilla du skal ha på launch er xplattform-spill? Med mindre du skal ha begge konsollene da. Og nei, dette er ikke et forsøk på å starte en fanboy krig. Hvis man kun skal ha multiplattform-spill så bør det kanskje spille inn at PS4 blir lansert noen måneder tidligere, har lavere pris og ser mest sannsynlig ut til å bli en del kraftigere. 13 Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Trur det blir mest exclusives som skiller de 2 konsollene. Jeg kommer kjøpe PS4 først med tanke på Price/Performance/tiljengelighet. Men senere i denne generasjonen blir det nokk så att jeg kjøper en xbox1. Fordi om det har det dummeste navnet ever. Men exclusives er exclusives Lenke til kommentar
TurboMonk Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Knack er et must for meg. Killzone Watch Dogs Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 KnackKZWatch DogsBF4AC IV Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Blir Battlefield 4 og killzone på meg. Kanskje god men den er jeg usikker på da for er gørr kjedelig Lenke til kommentar
probin Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Watch dogs og bf4 på meg! Planer om å spille bf4 en del, så venter med andre spill. Eneste som er litt synd, er at jeg har fått skrekklig dilla på cs:go. Lurer bare på hvilket spill som kaprer meg mest Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Blir ratchet and clank into the nexus vist det kommer på ps4 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Minecraft er selvskreven her i gården, men utenom det er jeg usikker. Alle launch spillene er i kanskje boksen. Ellers er jeg veldig gira på playstation eye + oculus rift opplegget til Sony, både til film og spill. Noe jeg også håper er der ved launch er en solid HBO app. Ellers har man vel store forventninger som ellers til knallgode eksklusiver utover årene, og en like bra innsats iforhold til indie satsingen og deres generelle positive fokus. tankegang og satsing på apps,programmer og utstyr som oculus rift m.m Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Fifa 14 Watch_Dogs BF 4 Assassin's Creed: Black Flag Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fortsatt usikker på om jeg skal ha noen av konsollene ved launch, men blir det PS4 så er det disse spillene jeg snuser mest på:HohokumKillzone ShadowfallN++ResogunWatch Dogs Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Skulle egentlig bare ha et spill på release, men har endt opp med og bestille disse to: Knack Watch Dogs Tror dette blir en bra start! Endret 10. september 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Watch Dogs Driveclub Killzone Infamoius Killzone Battlefield 4 AC IV Knack Need For Speed Rivals Sikkert et eller to til for se hva lommeboka sier :2 Lenke til kommentar
Idba Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Blir BF4 og Fifa på launch for meg, AC og Watch Dogs/ Killzone venter jeg litt med Plus PS+ versjonen av DriveClub så klart Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Watch Dogs, FIFA 14 og mest sannsynlig Killzone. Skal selvfølgelig teste ut DriveClub. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå