Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,
er på jakt etter en bra VPN tjeneste,
helst en som ikke går ut over netthastigheten.

Har prøvd OpenVPN,
men da får jeg bla. denne feilbeskjeden når jeg prøver å bruke Google:

We're sorry...... but your computer or network may be sending automated queries.

To protect our users,
we can't process your request right now.

See Google Help for more information.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry at jeg gjenoppliver tråden,
har kjøpt en mnd. VPNTunnel.com og har valgt "Sweden" som "Server Location" og koblet meg på,
men det ser ikke ut til å virke alltid,
i følge ip-addressen min er jeg der jeg faktisk er.

Det står følgende på "Dashboard":

Original IP Address: 198.167.***.***
Assigned IP Address: 198.167.***.***

(Disse er helt identiske.)

Server Name: SE17

Mens andre ganger fungerer det helt perfekt.

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

Sorry at jeg gjenoppliver tråden,

har kjøpt en mnd. VPNTunnel.com og har valgt "Sweden" som "Server Location" og koblet meg på,

men det ser ikke ut til å virke alltid,

i følge ip-addressen min er jeg der jeg faktisk er.

Det står følgende på "Dashboard":

Original IP Address: 198.167.***.***

Assigned IP Address: 198.167.***.***

(Disse er helt identiske.)

Server Name: SE17

Mens andre ganger fungerer det helt perfekt.

Pass på å restart browseren din/programmene når du skrur på VPN. Sjekk også med en nettside hva din IP er.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Hide My Ass funker ekstremt bra og du kan velge blant norske, svenske, amerikanske servere med flere. Har aldri opplevd tull, lag eller dårlig ping/hastighet ved gaming og nedlastning. I ett tilfelle løste den et problem som lå lokalt på nettverket som gjorde at vpn jeg kjørte ikke fungerte, men her funket det altså. Enkelt GUI hvor du velger server, og hvilken type VPN-protokoll du vil bruke, anbefaller OpenVPN.

Lenke til kommentar

Hide My Ass funker ekstremt bra og du kan velge blant norske, svenske, amerikanske servere med flere. Har aldri opplevd tull, lag eller dårlig ping/hastighet ved gaming og nedlastning. I ett tilfelle løste den et problem som lå lokalt på nettverket som gjorde at vpn jeg kjørte ikke fungerte, men her funket det altså. Enkelt GUI hvor du velger server, og hvilken type VPN-protokoll du vil bruke, anbefaller OpenVPN.

HideMyAss holder logger og var grunnen til hvorfor flere i Lulzsec ble tatt. Så nei, hold deg LANGT unna hidemyass.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

HideMyAss holder logger og var grunnen til hvorfor flere i Lulzsec ble tatt. Så nei, hold deg LANGT unna hidemyass.

NSA logger fuckings all trafikk i verden, OP skal nok uansett ikke bruke tjenesten til ulumskheter så det har da vel INGENTING å si om Luzldfsdfgnsdg ble tatt? Hold deg langt unna internett scriptkiddie.

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

NSA logger fuckings all trafikk i verden, OP skal nok uansett ikke bruke tjenesten til ulumskheter så det har da vel INGENTING å si om Luzldfsdfgnsdg ble tatt? Hold deg langt unna internett scriptkiddie.

NSA sin logging har ingenting med at hidemyass logger all nettverk som går ut og inn. NSA kan fint se et trafikk går inn hos en VPN, og at den går ut. Men du kan ikke vite hva som tilhører hvem, dette vet du da.

Det er essensielt å ha en leverandør som kan garantere at ingen loggs blir lagra for din egen sikkerhet, hvorfor ellers skal du bruke en VPN?

Jeg stiller med også uforstående på "script kiddie" uttalelsen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

NSA sin logging har ingenting med at hidemyass logger all nettverk som går ut og inn. NSA kan fint se et trafikk går inn hos en VPN, og at den går ut. Men du kan ikke vite hva som tilhører hvem, dette vet du da.

Det er essensielt å ha en leverandør som kan garantere at ingen loggs blir lagra for din egen sikkerhet, hvorfor ellers skal du bruke en VPN?

Jeg stiller med også uforstående på "script kiddie" uttalelsen.

Python: Scripting language, Clojure: Scripting language, AS3: Scripting language

Script + Kiddie (barnslig: å nevne lulzsec, lul: lol, lol: barnslig) = Scriptkiddie

Lenke til kommentar

Python: Scripting language, Clojure: Scripting language, AS3: Scripting language

Script + Kiddie (barnslig: å nevne lulzsec, lul: lol, lol: barnslig) = Scriptkiddie

Nei, nå lukter jeg et troll. Du vet like så godt som meg at scripting er en form for program utvikling, og gjelder for mange språk. Hold deg til topic.

Lenke til kommentar

Pass på å restart browseren din/programmene når du skrur på VPN. Sjekk også med en nettside hva din IP er.

Har prøvd å restarte browseren og programmene,

men det ser ikke ut til å hjelpe,

IPen stemmer med den OpenDNS klienten oppgir ifølge "WhatIsMyIPAddress.com"

Ser også at jeg får følgende feil på OpenDNS klienten når det har kobla seg opp:

"Wed Sep 18 01:52:57 2013 Initialization Sequence Completed With Errors ( see http://openvpn.net/faq.html#dhcpclientserv )"

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

Har prøvd å restarte browseren og programmene,

men det ser ikke ut til å hjelpe,

IPen stemmer med den OpenDNS klienten oppgir ifølge "WhatIsMyIPAddress.com"

Ser også at jeg får følgende feil på OpenDNS klienten når det har kobla seg opp:

"Wed Sep 18 01:52:57 2013 Initialization Sequence Completed With Errors ( see http://openvpn.net/faq.html#dhcpclientserv )"

Sliter litt med å finne ut hva som er feil. Prøv å reinstaller VPNTunnel sitt program og sørg for at anti-viruset ditt ikke blokker programmet. Sjekk at VPNTunnel installerer nye nettverks kort også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...