.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Når jeg skal spille Crysis på PC-en så lagger/hakker det veldig mye og frameraten dropper kraftig ned veldig ofte. Forstår det ikke helt, jeg har jo god nok PC til å kunne kjøre dette fint trodde jeg? Disse er innstillingene jeg har det på: Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Skal ikke slite så mye på hardwaren du sitter med nei, sjekk drivere til skjermkortet Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 De er oppdaterte. Men det er ingen forbedrelse. Ikke få 50 i framerate engang syns jeg er merkelig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Har du mye ting og tang som kjører i bakgrunnen? Du kan jo prøve ut gamebooster som slår av alle unødvendige ting mens du spiller. Endret 8. september 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 har du 2 skjermer så du kan følge med på hva som skjer i bakgrunnen på den andre skjermen? Bare bruk Oppgavebehandlingsskjermen feks. Gjelder dette eksklusivt Crysis1? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Ja, men det er bare Winamp eller Firefox i bakgrunnen. Gamebooster? Dette http://www.iobit.com/gamebooster.html du tenker på? @Korporal Ja, dette gjelder bare Crysis 1. Har bare en skjerm btw. Endret 8. september 2013 av Ally1987 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Ja, men det er bare Winamp eller Firefox i bakgrunnen. Gamebooster? Dette http://www.iobit.com/gamebooster.html du tenker på? @Korporal Ja, dette gjelder bare Crysis 1. Har bare en skjerm btw. Da er det nok ikke noe i bakgrunnen heller, det er nok heller at Crysis 1 trenger en driver som din nyere driver ikke er helt kompatibel med, feks. gammel directX eller en windows runtime versjon. hvis du har Crysis 1 på CD, installer de som er med. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Razer Gamebooster gjorde ingen forskjell hos meg. Bruker denne som faktisk fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Dette her høres kanskje veldig merkelig ut, men sett alle innstillingene på maks (ultra eller hva det nå enn heter i crysis.) min gtx 760 sleit med bf3 på lav, men jeg prøvde og slå alt på ultra for moro skyld, og jeg fikk da 70-100 fps. pc'er er noe merkelig Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 i7-3930k er for treg for å kjøre Crysis på Enthusiast. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 i7-3930k er for treg for å kjøre Crysis på Enthusiast. På samme måte som at Geforce GTX Titan ikke duger og at 16 GB minne er for lite til å kjøre Crysis? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 i7-3930k er for treg for å kjøre Crysis på Enthusiast. Javel? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 På samme måte som at Geforce GTX Titan ikke duger og at 16 GB minne er for lite til å kjøre Crysis? Hvor fikk du det fra? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 På samme måte som at Geforce GTX Titan ikke duger og at 16 GB minne er for lite til å kjøre Crysis? Nei, GTX Titan er mer enn kraftig nok. 16GB VRAM er også mer enn nok. Javel? Crysis er designet for en tokjernet Core 2 duo kjørende på noe sånt som 20 GHz, problemet er dårlig programmering og sinnsvake forventninger til hva fremtidens prosessorer skulle klare. i7-3930k er vel tilsvarende noe sånt som 50-60% mer effektiv per klokke per tråd, så du måtte "bare" nådd 12-13 GHz for akseptabel framerate uten drops på Enthusiast. Lenke til kommentar
RqO Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Litt overklokking med flytende nitrogen fikser det lett. Men særlig stabilt blir det kanskje ikke. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Litt overklokking med flytende nitrogen fikser det lett. Men særlig stabilt blir det kanskje ikke. 13 GHz? Tror ikke i7-3930k har høy nok multiplier/strap til å nå en slik frekvens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå