Petterboy95 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Mitsubishi Galant 2.0 SPORT 2003 Audi a4 Volkswagen passat Mazda 6 2005 modell Bmw Har 65000 Hvilken bil ville dere ha kjøpt? Link ?? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hadde vært enklere hvis du kunnet linket de du har funnet ja, men ville selv gått for galant eller Mazda6 for den summen. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Hadde vært enklere hvis du kunnet linket de du har funnet ja, men ville selv gått for galant eller Mazda6 for den summen. Skal linke til de i morgen kan ikke du linke til en galant som du synes er en kul førstegangsbil? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Skal linke til de i morgen kan ikke du linke til en galant som du synes er en kul førstegangsbil? Så du har tenkt å kjøpe bil selv om den står på andre siden av landet? Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Så du har tenkt å kjøpe bil selv om den står på andre siden av landet? Har ikke tenkt å dra langt. Men nå er jeg først ut etter å finne type bil, årsmodell osv. Bor i trondheim. Hva synes du om denne? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=43800337&ref=fas&sort=0&location=20016&q=Mitsubishi%20galant Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Galant er en flott førstebil, har erfaring med 2 slike, en 96mod og en 98. Gode å kjøre, og med Sportskjermene ser de gromme ut også. Mitt tips, ta tiden til hjelp og let mye, sjekk finn hver dag, lagre søkene som bokmerker Ikke sikker på om det er gjort noe med fjæringen på den bilen du linket, siden han kaller den SPORT ^^, det bør du spørre om, er det stivet opp ville jeg sett etter en annen. Kaller han den sport kun pga. skjermene er det greit. 136hk er ikke noe sport versjon iallefall. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Galant er en flott førstebil, har erfaring med 2 slike, en 96mod og en 98. Gode å kjøre, og med Sportskjermene ser de gromme ut også. Mitt tips, ta tiden til hjelp og let mye, sjekk finn hver dag, lagre søkene som bokmerker Ikke sikker på om det er gjort noe med fjæringen på den bilen du linket, siden han kaller den SPORT ^^, det bør du spørre om, er det stivet opp ville jeg sett etter en annen. Kaller han den sport kun pga. skjermene er det greit. 136hk er ikke noe sport versjon iallefall. Takk, tar kontakt me dæ om æ treng mer hjelp Galant er en flott førstebil, har erfaring med 2 slike, en 96mod og en 98. Gode å kjøre, og med Sportskjermene ser de gromme ut også. Mitt tips, ta tiden til hjelp og let mye, sjekk finn hver dag, lagre søkene som bokmerker Ikke sikker på om det er gjort noe med fjæringen på den bilen du linket, siden han kaller den SPORT ^^, det bør du spørre om, er det stivet opp ville jeg sett etter en annen. Kaller han den sport kun pga. skjermene er det greit. 136hk er ikke noe sport versjon iallefall. Takk, tar kontakt me dæ om æ treng mer hjelp Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Du er bare 18 år, det vil si dyr forsikring. Husk å sjekk denne før du eventuelt kjøper noe. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hvis du ikke tenker på drivstoff økonomi, hadde jeg gått for en BMW 735i. Flotte biler, en drømm å kjøre på landeveien. Men det er meg. Jeg klarer å få min ned på 0.8 hvis jeg virkelig går inn for det, men den bruker nok i snitt ca 1.2, derav endel småkjøring og mye korte "start -> stopp" turer som gjør at motoren ikke blir varm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå