Gå til innhold

[Løst] Se tv-serier på utenlandske sider?


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge søkt etter et sted å se Home and Away på nett. Og ja jeg har søkt på google, og ja jeg vet at TV2 Sumo har kanskje 20 episoder liggende ute, men jeg har sett disse, jeg ligger langt foran TV2. Youtube har masse ute, men jeg er mye lengre frem enn hva som er lagt ut der. Virker ikke som noen legger ut mer der, og at det ikke er gjort på veldig lenge..

 

Jeg fant ut at det er mulig å se fra en side som heter Plus 7, men når jeg klikker play står det at jeg ikke kan se fra "min location". Er det en måte å komme rundt dette? Eller er det noen som vet av sider hvor man kan se Home and Away? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lenge søkt etter et sted å se Home and Away på nett. Og ja jeg har søkt på google, og ja jeg vet at TV2 Sumo har kanskje 20 episoder liggende ute, men jeg har sett disse, jeg ligger langt foran TV2. Youtube har masse ute, men jeg er mye lengre frem enn hva som er lagt ut der. Virker ikke som noen legger ut mer der, og at det ikke er gjort på veldig lenge..

 

Jeg fant ut at det er mulig å se fra en side som heter Plus 7, men når jeg klikker play står det at jeg ikke kan se fra "min location". Er det en måte å komme rundt dette? Eller er det noen som vet av sider hvor man kan se Home and Away? :D

Har du prøvd Hola Unblocker? Er en extension som finnes bla. i Chrome, den funker ihvertfall på amerikanske Netflix og Hulu og Britiske BBC iPlayer.

 

https://chrome.google.com/webstore/detail/hola-unblocker/gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio?hl=no

Lenke til kommentar

Ja, som jeg sa bryter du nok retningslinjene til Hulu.

Men det finnes ingen LOV som forbyr dette. Derfor er det ikke ulovlig :)

 

Men ser du på en side som IKKE har TILLATELSE til å videreformidle filmen/whatever du ser på, så stiller saken seg helt annerledes. Da er det "piratkopiering", på samme måte som om du laster den ned fra tpb.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...