brukercorny Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Jeg har lenge søkt etter et sted å se Home and Away på nett. Og ja jeg har søkt på google, og ja jeg vet at TV2 Sumo har kanskje 20 episoder liggende ute, men jeg har sett disse, jeg ligger langt foran TV2. Youtube har masse ute, men jeg er mye lengre frem enn hva som er lagt ut der. Virker ikke som noen legger ut mer der, og at det ikke er gjort på veldig lenge.. Jeg fant ut at det er mulig å se fra en side som heter Plus 7, men når jeg klikker play står det at jeg ikke kan se fra "min location". Er det en måte å komme rundt dette? Eller er det noen som vet av sider hvor man kan se Home and Away? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Du kan ikke se episodene fordi det registreres at du er i Norge. Jeg vet ikke om det går på Plus 7, men man kan ihvertfall lure Netflix til å tro at man ser fra Amerika. Kanskje samme metode funker for denne kanalen? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Jeg har lenge søkt etter et sted å se Home and Away på nett. Og ja jeg har søkt på google, og ja jeg vet at TV2 Sumo har kanskje 20 episoder liggende ute, men jeg har sett disse, jeg ligger langt foran TV2. Youtube har masse ute, men jeg er mye lengre frem enn hva som er lagt ut der. Virker ikke som noen legger ut mer der, og at det ikke er gjort på veldig lenge.. Jeg fant ut at det er mulig å se fra en side som heter Plus 7, men når jeg klikker play står det at jeg ikke kan se fra "min location". Er det en måte å komme rundt dette? Eller er det noen som vet av sider hvor man kan se Home and Away? Har du prøvd Hola Unblocker? Er en extension som finnes bla. i Chrome, den funker ihvertfall på amerikanske Netflix og Hulu og Britiske BBC iPlayer. https://chrome.google.com/webstore/detail/hola-unblocker/gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio?hl=no Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Noe som funker på CBS? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 10. september 2013 Rapporter Del Skrevet 10. september 2013 Den jeg linket til(Hola Unblocker), virker på CBS, CWTV, ABC++. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 11. september 2013 Rapporter Del Skrevet 11. september 2013 Det er mange sider som streamer filmer og serien man kan se uten problem. Aner ikke hvor lovlig det er, men det er ikke mer ulovlig enn åHola Unblocker. Det er bare å søke på stream tv-series, eller noe sånt. Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. september 2013 Rapporter Del Skrevet 11. september 2013 Å bruke Hulu Unbloacker er ikke ulovlig. Men du bryter nok rettingslinjene til Hulu ved å bruke den. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Hvor ulovlig vil det være å bruke eller betale for en lovlig tjeneste beregnet på Usa(US Itunes Store, Hulu, US Netflix, CBS, ABC...), iforhold til å ulovlig laste ned det samme innholdet fra diverse sider på internett? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Det blir som å bruke proxy. Det er en grunn til hvorfor f.eks Hulu ikke er tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Ja, som jeg sa bryter du nok retningslinjene til Hulu. Men det finnes ingen LOV som forbyr dette. Derfor er det ikke ulovlig Men ser du på en side som IKKE har TILLATELSE til å videreformidle filmen/whatever du ser på, så stiller saken seg helt annerledes. Da er det "piratkopiering", på samme måte som om du laster den ned fra tpb. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Hvis man setter det på spissen er vel Youtube litt i gråsonen, sånn i forhold til alle tv seriene som blir lagt ut der. Blir streaming likestilt med nedlasting, eller er det nedlasting som er verst i lovens øyne? Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Loven skiller ikke mellom dem. Begge er like ulovlig. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Så det er bare kilden som har noe å si altså. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 26. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2013 Tenkte dette var litt relevant: http://www.dagbladet.no/2013/10/22/kultur/analog_digital/tv_og_medier/strommetjenester/betal-tv/29849965/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå