Davidsgolf2 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg overtok et "far og sønn" prosjekt. en 87 golf 2 1.8liter problemet er en ulyd i akslinger eller hjul som er ganske kraftig når farten øker opp til veifart, tror det kan være akslingene fra girkassa, men har ikke funnet åpenbare feil, alle hjullagrene er fine. det eneste som jeg har stusset på er en plast/ikke metallisk litt brei ring rundt høyre drivaksel. (prøver få lagt ved bilde) min sånn del er ganske slitt og medtatt. jeg bare greier ikke å skjønne helt hva det kan være. ikke er det nevneværdig mye kast/vibrasjoner i bilen, ikke mer enn hva en 26 år gammel bil skal ha. på tide å bli skitten på henda igjen Lenke til kommentar
trra Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Ringen rundt drivaksel er såvidt jeg vet en vibrasjonsdemper. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ringen rundt drivaksel er såvidt jeg vet en vibrasjonsdemper. Er det Per Parker du har som profilbilde? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hei, lodd på felg som skraper borti kalipper eller småstein mellom skive og kalipper Lenke til kommentar
trra Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Er det Per Parker du har som profilbilde? korrekt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå