PIIIpower Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Er det noen som veit om disse svarer raskt på mail. NB! kun nye (1mnd) erfaringer! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Dette passer best under webshoperfaringer.Flyttes. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 trenger svar. ikke flytt Lenke til kommentar
amund Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: PIIIpower skrev (2002-02-15 11:50):trenger svar. ikke flytt Nettopp. Dersom du vil ha svar på det du ønsker lønner det seg å stille spørsmålet i rett kategori. I alt om data "løper" trådene nemlig så raskt forbi, at mange ikke får de med seg (pga. svært mange nye tråder per dag). Poster man i korrekt kategori er både synligheten bedre, samt at de som er interessert i emnet leser meldingen. Hvordan vil du forresten forestille deg en "alt om data" kategori hvor det ble postet alt mulig? Ville blitt noe sånt som 2-300 nye tråder per dag! Mvh, Amund Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 ja her skjedde det jo mye. Trur du jeg er dum??. Var d aktivitet her så hadde jeg posta her. Lenke til kommentar
srs Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 De pleier å svare ganske raskt (1 dag?) Men, tror ikke de er de raskeste til å sende deg varene. (har enda ikke fått beskjed om at varene mine er sent, bestilte på onsdag...) I tillegg vil de ha forskuddsbetaling, synes det er litt drøyt egentlig.. .Stein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå