Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

EvilSeagull

Anbefalte innlegg

Jeg har den siste mnd hatt mange anfall panikk og pustevansker. Jeg har brukt opp nesten alt jeg har av penger på taxi og legevakt.

Går det an å få hjelp av nav til å dekke slike utlegg eller deler av det? Det er såvidt jeg har råd til mat slik det er nå :(

Endret av annonymus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har den siste mnd hatt mange anfall panikk og pustevansker. Jeg har brukt opp nesten alt jeg har av penger på taxi og legevakt.

Går det an å få hjelp av nav til å dekke slike utlegg eller deler av det? Det er såvidt jeg har råd til mat slik det er nå :(

Uansett om disse problemene er fysiske eller psykiske, altså at du får anfall grunnet f.eks folk, biler, uansett hva som skulle gi deg slikt, eller en fysisk lidelse, så kan du ikke bare dra til legevakten hele tiden. Dra til fastlegen, si hva som er problemet, han får deg til spesialist, det være seg psykiater eller lungespesialist eller nevrolog.

Men det koster deg mindre å dra til fastlegen å få bot på problemene. Og da kan du også få skikkelig grunnlag til å søke støtte for eventuelle framtidige anfall.

Du kan ikke bare forvente at NAV skal tro deg uten bevis fra fastlegen din.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...