inside_451681 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Har ikke drevet med dette på flere år, så ikke fulgt med på hva som har skjedd. Min gamle PC starter ikke nå og jeg må ha ny. PC skal brukes til Spill, Dota2, Heroes of newerth, Battlefield 3. Rett og slett ønsker jeg mest bang for bucks for under rundt 8000.- Hvordan ser dette oppsettet ut ? http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1277312&su=EE5E8278-9AA0-478D-9F08-F2CC01E6F89E Lenke til kommentar
Veggen88 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det ser helt greit ut. Kanskje vurdere litt større psu, men den du har det bør fungere fint til dette oppsettet.Intel sine SSD disker er meget bra disker, men se på samsung sin 840 serie Lenke til kommentar
wassup Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Veldig bra oppsett, men ville nok kanskje ha litt større PSU, som Veggen nevnte. Denne, for eksempel. Da har du litt kapasitet for overklokking også. Skal du ha SLI-oppsett en gang, kan du vurdere 750 watt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå