xtyfoonx Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg har en intel prossessor. en 3570k. Jeg har hørt at kjølerene er veldig dårlig på dem og dermed har lyust til å kjøpe en ny. Hvilken er best til Under 1000?`Jeg har et Fractal Design R4 kabinett. og hovedkortet er dette http://www.dustinhome.no/product/5010625155/asus-p8z77-v-z77-s-1155-atx-ivy/ Har tenkte litt på en Noctua men er det noe bra? er veldig bra andmeldelser. hjelp meg med en god cpu til under 1000 plz Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hovedkortet gir oss lite, kanskje minnebrikke(høyde) og kabinett gir oss mer. D14 er bra , men stor. H100/i/ med nye vifter er bra. Lukket vann gir mye plass rundt cpu og ser ryddig ut. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Kan absolutt anbefale deg NH-D14. Har hatt denne i 1,5 år nå og er strålende fornøyd, viftene er stillegående og kjøleren gir generelt veldig gode temperaturer. Ulempen er at den er veldig veldig stor, men har du kabinett som tillater det i tillegg til at du ikke har minnebrikker med kjøleribber så er det sånn jeg ser det et veldig bra kjøp. Har forresten en helt ny NH-D14 stående som ikke er pakket opp fra esken engang så hvis du skulle være interessert så kontakt meg. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Flytende nitrogen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå