RetardedBear Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hei! Jeg har googlet rundt en stund nå, og har fremdeles ikke funnet det er jeg er ute etter. Planen min er å få trykket opp en plakat som kan dekke store deler av veggen på soverommet mitt (f.eks. på formatet 3m x 3m eller lignende), men finner ingen trykkerier som kan trykke opp plakater/lerret i denne størrelsen. Vil det rett og slett være umulig å finne bilder med god nok kvalitet til å printe ut i denne størrelsen? (Tenkte å trace bilder i illustrator slik at det er vektorgrafikk) Og hvis det er mulig, finnes det steder hvor jeg kan bestille dette fra? Tusen takk :-) Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Litt googling førte meg til http://www.photowall.no/photo-wallpaper/custom Lenke til kommentar
RetardedBear Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Tusen takk, der havnet jeg akkurat selv også! :-) Trikset var visst å google "fototapet" for min del Lenke til kommentar
Woods Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Tusen takk, der havnet jeg akkurat selv også! :-) Trikset var visst å google "fototapet" for min del Nå, hvordan ble det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå