xMeno Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Viften på toppen av kabinettet mitt har plutselig sluttet å funke. Den er løs og vil ikke slå seg på. Det skjedde for noen dager siden. Jeg kom hjem og den stod helt stille. Jeg slo av pcen, dyttet viften litt oppover og så plutselig funket den helt fint igjen. Nå, noen dager etterpå så har problemet kommet tilbake, men nå får jeg ikke fikset det. Her er spesifikasjonene til pcen: Intel Core i7 Quad Processor i7-920 2,6GHz @ 4GHz EVGA X58 SLI LE, Socket-1366 ATX, DDR3, GbLAN, SLI&CrossFireX, Firewire, 4xPCI-Ex(2.0)x16 MSI GeForce GTX 770 Corsair XMS3 6GB DDR3 1600Mhz 3way WD VelociRaptor 150GB Western Digital 320GB coolermaster 850W modulær PSU Corsair H50 cpu kjøler Antec 902 kabinett Hvis jeg har glemt noe informasjon, bare si ifra EDIT: Mente løs på tittelen Endret 8. september 2013 av xMeno Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 det har neppe noe med selve maskina å gjøre. jeg tipper at vifta rett og slett er kaputt. men du kan jo sjekke om ledningen er kobla kontakten sin da. Lenke til kommentar
xMeno Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 det har neppe noe med selve maskina å gjøre. jeg tipper at vifta rett og slett er kaputt. men du kan jo sjekke om ledningen er kobla kontakten sin da. Tror ikke det har noe med kontakten å gjøre. Vifta er veldig løs og sitter ikke helt i. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 mener du at selve viftebladene er løse fra motoren og ramma, eller at hele vifta e rløs fra kabinettet? om det er det første så er nok vifta kaputt, det er veldig få vifter som er demonterbare. Lenke til kommentar
xMeno Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Viftebladet er løs fra motoren. Jeg kan fint ta den av og på. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 vel da er det bare å se om du får festa det. hvis ikke så er vifta kaputt. Lenke til kommentar
xMeno Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 vel da er det bare å se om du får festa det. hvis ikke så er vifta kaputt. Jeg får fint festet det, men har ingen problemer med å ta det av. Det er vifta som ikke vil snurre. Får vel kjøpe en ny vifte da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå