Nouveau Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Slik sluttet den siste og avgjørende partilederdebatten ... ! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hei, Nouveau. Et lite oppløftende scenario, men det er vanskelig å ikke trekke på smilebåndet av dette bildet !. Her kunne man bli fristet til å lage en tittel som understreker det galgenhumoristiske / tragikomiske i situasjonen, - som for eksempel: "Etter stengetid", "*After Midnight" (J. J. Cale), "Lørdagskveld på lokale' !" o. s. v. Eller, - i disse valgtider: "Slik sluttet den siste og avgjørende partilederdebatten ... !". Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Nouveau Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Takk for kommentar, Albert! Jeg likte godt det siste forslaget ditt. Stjeler det, jeg. Mvh Nouveau Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Takk for kommentar, Albert! Jeg likte godt det siste forslaget ditt. Stjeler det, jeg. Mvh Nouveau Hei igjen, Nouveau. Bare hyggelig !! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg