Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden

Mr Pepe

202 stemmer

1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

• Ja
      154
    • Nei
      48

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Normalt sett er det garantibrudd og bytte ut den originale ROM-en med en annen en selv om den også er offisiell fra Samsung, og en polsk Samsung telefon vil f.eks normalt ikke ha garanti i Norge selv om den er solgt via en norsk forhandler (grå import) med mindre en polsk forhandler fylt ut et Samsung garantikort om begrenset internasjonal garanti.

Reklamasjonsretten vil dog likevel gjelde ovenfor forhandleren du kjøpte den fra.

Lenke til kommentar

Jeg kom over en artikkel om Knox og 0x0 vs. 0x1 problematikken.

Nå er jeg ikke kjent med Knox, men er dette pre-aktivert på telefonen (dvs. installert og aktivert fra

fabrikk) eller er det noe en - som bruker - selv må aktivere?

RETTELSE: Startet Knox og ser jeg ikke har aktivert det.

Endret av Akitu
Lenke til kommentar

Er fort gjort og og gjøre noe galt når man flasher en ny ROM, og det er nok ikke noe Samsung vil betale verkstedene for å fikse for folk når de driter seg ut og flasher f.eks en ikke matchende ROM. Men klart, ikke sikkert de bryr seg så lenge man ikke lager noe krøll.

Lenke til kommentar

Etter at Samsung presenterte nye S5 ser det ut som om det er Note3 som er det virkelige flaggskipet i samsungs lineup. S5 var ikke mye hvassere enn Note 3, og har faktisk 1GB mindre RAM enn det Note 3 har. Forbedringene fra modell til modell blir mindre og mindre. Så nå klarer jeg meg kanskje til Note 5 før jeg trenger å bytte :) Konge-telefon

Endret av bobkåre
Lenke til kommentar

Broren min skal ha ny mobil, første jeg sa til han i går var at han ikke skal kjøpe S5, men heller vente på Note 4.

Jeg syns det er rart av Samsung å ikke "toppe" S5 mer enn de gjør. Den så ikke akkurat nydelig ut bak, dog smak og behag og den lignet veldig mye på S4. Eneste store ved den er vel at de ikke trenger å lansere en "active"-versjon, og at den har fingeravtrykkscanner. Sjansene er store for at Note 4 får mye av det samme, men likevel med bedre specs. (Tenker på Snapdragon 805, eller en egenutviklet 64 - bits prosessor med 4 GB RAM.)

Hvis de fortsetter sånn, så blir ikke "S6" min nye mobil, det blir Note 5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...