Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg som hadde en S4 før Note 3, angrer litt på at jeg kjøpte Note 3 fordi den er litt for stor, føles helt lik ut som S4, men bare i XL versjon, pennen blir veldig sjelden brukt. Også er det fordømte batterieproblemet/software-problemet som plager livet av meg, noe som Samsung aldri kommer til å fikse engang, at jeg bare får lyst til å kaste telefonen i veggen. Dette problemet er det mange andre også som har.

 

Så nei, bare behold S4-en din, du ;)

Lenke til kommentar

er expert bra på service hvis noe skulle skje med note 3 hvis jeg kjøper den ? ser det er en av de billigste plassene å kjøpe note 3 for øyeblikket. :)

men jeg har et luxus problem er usikker på om jeg skal ha svart eller hvit. og om jeg skal kjøpe s-view eller heldekkende deksel...

 

har noen noe formening om hva som er best ?

Lenke til kommentar

S View er fantastisk kjekt, syntes jeg. Spesielt på note 3, da du kan bruke kameraet uten å åpne luken, ta notater uten å åpne luken, osv.

Hvit telefon med sort view cover er stramt, men syntes den sorte er finest egentlig. Litt mer seriøs og "kul".

 

Watch "Galaxy Note 3 S View Cover review" on YouTube

Endret av Slai
Lenke til kommentar

S View er fantastisk kjekt, syntes jeg. Spesielt på note 3, da du kan bruke kameraet uten å åpne luken, ta notater uten å åpne luken, osv.

Hvit telefon med sort view cover er stramt, men syntes den sorte er finest egentlig. Litt mer seriøs og "kul".

 

Watch "Galaxy Note 3 S View Cover review" on YouTube

 

hva mener du med at det er stramt ?

 

ser for meg at det hvite s-view dekselet ser fortere skittent ut :) kommer sikkert til og gå for svart farge der hvertfall. men om jeg skal ha hvit eller svart er usikkert. :) får gå å se på den i morgen å bestemme meg da :)

Endret av cec_cec
Lenke til kommentar

Hatt s-view og har gått lei av dem, irriterende å måtte åpne opp floppen forså holde den bak telefonen for å skrive melding osv, da s-view er så jævlig begrenset, drøyt begrenset kan jo ikke gjøre noe som helst der nesten på den :p. S-view er også lagd av plastikk så hvis du har mobilen med nøklene så blir det fort riper som det ble med mitt -_-

 

Bruker nå temperert skjermbeskytter og enkelt tynn deksel som har overlevde å ha blitt droppa.

Lenke til kommentar

kommer sikkert til å kjøpe et vanlig deksel på ebay utenom det s-view dekselet. :)

jeg må uansett bestille nytt simkort til note 3 via onecall. blir sikkert til at jeg kjøper den på cdon. så kommer den forhåpentligvis frem litt etter simkortet sånn at jeg kan bruke den med en gang :) eier ikke tolmodighet :):p blir hvit jeg kjøper :) kjenner jeg gleder med allerede :)

Endret av cec_cec
Lenke til kommentar

Hvordan få vekk det der "mitt tidsskrift" som kommer når man drar oppover fra bunnen av skjermen på hjemmeskjermen? Har egentlig ikke tenkt over det før i dag, men nå kommer det opp hele tiden'P

 

Ønsker ikke å roote telefonen, bare så det er sagt :p

 

Åpne mitt tidsskrift, gå på instillinger, ta vekk valget om at home-knappen skal starte appen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...