Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Prøvde å sjekke noen sider tilbake så jeg beklager om dette blir en dobbeltpost, men hvor får man med Gear sammen med Note 3? Kjøper uten abb.

 

Tviler på at det noen som slenger ved en Gear på kjøpet dersom du kjøper uten abonnement? :S Er ikke akkurat som om butikker tjener en eneste krone på salget av en Note 3 uten abonnement, så hvorfor i all verden skulle de slå av 2500 oppå det igjen?

 

Ville vært et sinnsykt bra tilbud i så fall. Skulle likt å se det. Link, anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tviler på at det noen som slenger ved en Gear på kjøpet dersom du kjøper uten abonnement? :S Er ikke akkurat som om butikker tjener en eneste krone på salget av en Note 3 uten abonnement, så hvorfor i all verden skulle de slå av 2500 oppå det igjen?

 

Ville vært et sinnsykt bra tilbud i så fall. Skulle likt å se det. Link, anyone?

 

Hvorfor skal du tvile ? Elkjøp solgte flere ganger note 3 til fullpris, rundt 5.5k med gear på kjøpet

Lenke til kommentar

 

Hvorfor skal du tvile ? Elkjøp solgte flere ganger note 3 til fullpris, rundt 5.5k med gear på kjøpet

 

Gjorde de? Vet de har et løpende tilbud på Note 3 + Gear med på kjøpet, men det er i skrivende stund kun med 12 måneders binding med enten et Tele2- eller Netcom-abonnement. Kan ikke huske å ha sett det uten abonnement, men selvfølgelig skal jeg ikke påstå noe. Har gått meg hus forbi, i så fall!

Lenke til kommentar

 

Gjorde de? Vet de har et løpende tilbud på Note 3 + Gear med på kjøpet, men det er i skrivende stund kun med 12 måneders binding med enten et Tele2- eller Netcom-abonnement. Kan ikke huske å ha sett det uten abonnement, men selvfølgelig skal jeg ikke påstå noe. Har gått meg hus forbi, i så fall!

 

Både Elkjøp og Lefdal har hatt dette tilbudet, benyttet det selv. 5500 for Note 3 + Gear uten abonnement. Selv solgte jeg klokken for 1500.

Lenke til kommentar

Etter at jeg installerte den nye updaten vil ikke mobilen min godkjenne mitt 64GB mikro sd kort.

 

Formaterte kortet, men deretter fikk jeg beskjed om at det var et ugyldig filformat. Kan selvsagt være at kortet ble ødelagt akkurat før updaten, men jeg mistenker at det er updaten som rotet noe til med 64GB støtten. Har ingen andre devicer som støtter 64GB hvor jeg kan sjekke. Heldigvis god plass til musikken min på telefonen, kortet var ment for videoer.

Lenke til kommentar

Etter at jeg installerte den nye updaten vil ikke mobilen min godkjenne mitt 64GB mikro sd kort.

 

Formaterte kortet, men deretter fikk jeg beskjed om at det var et ugyldig filformat. Kan selvsagt være at kortet ble ødelagt akkurat før updaten, men jeg mistenker at det er updaten som rotet noe til med 64GB støtten. Har ingen andre devicer som støtter 64GB hvor jeg kan sjekke. Heldigvis god plass til musikken min på telefonen, kortet var ment for videoer.

 

Eg har 64GB Sandisk-kort, ingen problemer her.

Lenke til kommentar

Fikk en ny Note3 i går, akkurat det samme problemet med at den plutselig henger på 300MHz på cpu, men jeg finner ikke ut hva den henger på. I dag skrudde jeg av og på wifi, så gikk den plutselig i deep-sleep. Etter å ha ladet den hang den og plutselig på 300MHz, så oppdaget jeg at lokket på coveret - har originale cover både med og uten vindu, og det er noe med disse coverne som slukker skjermen når en lukker dem - og jeg lurer nå på om det kan være noe med disse coverne, skal se på det fremover - men noe er det i alle fall som gjør at cpu ikke går i deep-sleep.

 

Fikk ikke ned updaten via "lufta", la inn Kies for første gang på leeeenge, og den oppdaterer seg nå. Men jeg har også satt på det originale bakdekselet, så lar jeg flipcoveret ligge inntil jeg på en eller annen måte får feilsøkt meg frem til hva det er som gjør at den henger på 300 MHz, hvis dette da ikke er fikset i den siste updaten?

Endret av Svein Arild Søyland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...