Lunalotic Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Snakket med Elkjøp nå og de venter på Bring som skal hente telefonene nå så sporingsnr kommer i løpet av dagen.Først mente han de ikke hadde fått inn noen men etter og sjekket var alle telefoene pakket og klare til og bli sendt ut.Regnet med de fleste hadde dem på torsdag men vi får nå se. Siste gangen jeg handler hos Elkjøp i hvert fall. Får bare vente da. 1
Mr Pepe Skrevet 24. september 2013 Forfatter Skrevet 24. september 2013 (endret) Jeg blir jævlig skuffa hvis jeg ikke får mobilen idag etter alt det der DEN VENTER PÅ MEG PÅ SIBA WOOOOP Endret 24. september 2013 av Mr. D
abil Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Jeg blir jævlig skuffa hvis jeg ikke får mobilen idag etter alt det der DEN VENTER PÅ MEG PÅ SIBA WOOOOP Hvilken Siba?
Mr Pepe Skrevet 24. september 2013 Forfatter Skrevet 24. september 2013 Hvilken Siba? Alnabru weblageret, gjørde en deal med dem å hente den der
torsteinjn Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Er det noe som går an via websidene eller?
Mr Pepe Skrevet 24. september 2013 Forfatter Skrevet 24. september 2013 Er det noe som går an via websidene eller? ja man, nå kan du reservere og hente den der http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=14968110
nord Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 (endret) Da har Elkjøp sendt min ordre. Jeg har ikke fått e-post enda, men sporingsnummeret ligger inne på brukersiden min.edit: Dersom noen skulle være nysgjerrig så la jeg inn bestillingen min 15/9 klokken 15:30. Endret 24. september 2013 av nord
Ambidex Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Da har min og status sendt på siden til Lefdal. Bestilte kl 08.00 idag. Er ikke registrert på posten enda så plukkes vel opp i morgen, og da har jeg den sikkert på torsdag.... Nesten så jeg vurderer å kjøre til Alnabru og hente i morgen også selge den andre
Lunalotic Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Sporingsnummer dukka opp her også.. da begynner ventingen.
Mr Pepe Skrevet 24. september 2013 Forfatter Skrevet 24. september 2013 Da har jeg den naa de hadde mange paa siba baade svart og hvit. Siba stenger kl 2100
Mr Pepe Skrevet 24. september 2013 Forfatter Skrevet 24. september 2013 Er bare å glede seg folkens! Stappa en 64GB micro sd i den nå , plenty av plass nå og epic mobil ! 1
Bjarnemann Skrevet 25. september 2013 Skrevet 25. september 2013 Dere som har fått telefonen, hva har dere å si så langt?
Tasaran Skrevet 25. september 2013 Skrevet 25. september 2013 Da har jeg ringt elkjøp igjen og fikk en helt annen beskjed enn i går:p den blir forhåpentligvis sendt ut i dag, men han kunne ikke love noe (selv om de ligger pakket og klart) . Så jeg skulle få den på fredag eller tidlig neste uke.
Mr Pepe Skrevet 25. september 2013 Forfatter Skrevet 25. september 2013 Dere som har fått telefonen, hva har dere å si så langt? EPIC! Ingen annet ting å si om den, mobilen er pefekt. Den er lettere enn note 2 jeg hadde og absolutt ingen lagg whatsoever utrolig Skjermen er klar som bare det 2
CopyApe Skrevet 25. september 2013 Skrevet 25. september 2013 EPIC! Ingen annet ting å si om den, mobilen er pefekt. Den er lettere enn note 2 jeg hadde og absolutt ingen lagg whatsoever utrolig Skjermen er klar som bare det Gratulerer så mye! Kos deg!
Ambidex Skrevet 25. september 2013 Skrevet 25. september 2013 Jeg gidder ikke vente på at Lefdal kanskje sender den idag! Har reservert på Siba så da får jeg bare benytte meg av returretten når den andre kommer
Tasaran Skrevet 25. september 2013 Skrevet 25. september 2013 Da har jeg endelig fått mail om at den blir sendt i dag. På tide.
Bjarnemann Skrevet 25. september 2013 Skrevet 25. september 2013 EPIC! Ingen annet ting å si om den, mobilen er pefekt. Den er lettere enn note 2 jeg hadde og absolutt ingen lagg whatsoever utrolig Skjermen er klar som bare det Takk for svar Har bestilt uten å ha lest noen tester ennå (er så SKREKKELIG lei iPhonen!), slik jeg vanligvis pleier å gjøre. Men med bakgrunn i at 2'ern var awesome (telefonen, altså), så har jeg satset på at 3'ern oppleves like bra. Så nå ser det ihvertfall ut som jeg ikke blir skuffet.
esoteric Skrevet 25. september 2013 Skrevet 25. september 2013 Pakker opp en her nå.Noen som vet hva den metall klipsen som ligger i esken er til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå