Gå til innhold

Miljø fra Gamlebyen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Lisbeth.

Her har du "fanget" et pari fra Gamlebyen fra et litt uvanlig ståsted, og jeg må innrømme at jeg brukte lang tid på å orientere meg ... .

Det understreker på en god måte det jeg ofte, - og kanskje til kjedsommelighet, sier :

"Gamlebyen er så mangfoldig og har så mye å by på, at man kan rusle rundt hele livet uten å få med seg alt !".

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Hei, Lisbeth.

Her har du "fanget" et pari fra Gamlebyen fra et litt uvanlig ståsted, og jeg må innrømme at jeg brukte lang tid på å orientere meg ... .

Det understreker på en god måte det jeg ofte, - og kanskje til kjedsommelighet, sier :

"Gamlebyen er så mangfoldig og har så mye å by på, at man kan rusle rundt hele livet uten å få med seg alt !".

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Hei Albert.

Takk for kommentar :D

Ja, her gjør man stadig nye oppdagelser. Ikke rart at Gamlebyen er et yndet sted for besøkende, både med og uten kamera .

Mvh. Lisbeth

Lenke til kommentar

Hei Lisbeth,

Først og fremst fargene som treffer meg... Til og med husene i gamlebyen har høstfarger ! Har dessverre bare såvidt vært innom gamlebyen, men av alle bildene jeg ser derfra, frister det absolutt å ta en tur ! Bra!

Hei Jon Arne :D Takk for kommentar. Ja, du med dine

" f (oto) antastiske" evner, bør absolutt ta en tur dit igjen :D Må nesten si at det er et "must" :D Hjertelig velkommen :D

Mvh. Lisbeth.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...