Lisbeth Grendal Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Miljø fra Gamlebyen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hei, Lisbeth. Her har du "fanget" et pari fra Gamlebyen fra et litt uvanlig ståsted, og jeg må innrømme at jeg brukte lang tid på å orientere meg ... . Det understreker på en god måte det jeg ofte, - og kanskje til kjedsommelighet, sier : "Gamlebyen er så mangfoldig og har så mye å by på, at man kan rusle rundt hele livet uten å få med seg alt !". Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Hei, Lisbeth. Her har du "fanget" et pari fra Gamlebyen fra et litt uvanlig ståsted, og jeg må innrømme at jeg brukte lang tid på å orientere meg ... . Det understreker på en god måte det jeg ofte, - og kanskje til kjedsommelighet, sier : "Gamlebyen er så mangfoldig og har så mye å by på, at man kan rusle rundt hele livet uten å få med seg alt !". Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert. Takk for kommentar Ja, her gjør man stadig nye oppdagelser. Ikke rart at Gamlebyen er et yndet sted for besøkende, både med og uten kamera . Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hei Lisbeth, Først og fremst fargene som treffer meg... Til og med husene i gamlebyen har høstfarger ! Har dessverre bare såvidt vært innom gamlebyen, men av alle bildene jeg ser derfra, frister det absolutt å ta en tur ! Bra! Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Hei Lisbeth, Først og fremst fargene som treffer meg... Til og med husene i gamlebyen har høstfarger ! Har dessverre bare såvidt vært innom gamlebyen, men av alle bildene jeg ser derfra, frister det absolutt å ta en tur ! Bra! Hei Jon Arne Takk for kommentar. Ja, du med dine " f (oto) antastiske" evner, bør absolutt ta en tur dit igjen Må nesten si at det er et "must" Hjertelig velkommen Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg