Gå til innhold

Treningstips?

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg er 16 år, veier 60 kilo og er ca 170 lang. I det sisste har jeg begynt å trent hjemme og spist mer, jeg har droppet av på brus og snop, men spiser litt av det.. Jeg har klart å gått opp 5kg på en måneds tid, og trent hjemme i 2 uker. Jeg vet ikke helt hva jeg bør trene, men akkurat nå trener jeg kun overkropp, har hørt at det ikke er så bra, men vet ikke hvilke øvelsen jeg burde ta for ben og abs.. Jeg har også tilgang til treningssenter, burde jeg fortsette hjemme, eller begynne der? hadde vært greit om noen kunne ha kommet med tips og eventuelt en treningsrutine :p

Takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du kikker litt rundt inne på denne siden får du se videoer og forslag til treningsopplegg.

ABS øvingene tar rundt 20min, jeg tar de et par ganger i uken fremfor TV'n da de kan bli litt kjedelige i lengden, men funker som bare det!

http://www.bodybuilding.com/fun/greg-plitts-mft28-day-1-chest-dominance.html

Kan virke litt voldsomt men det er bare å prøve, etter en treningsøkt er muskelgruppen du har trent helt "ødelagt" :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

En ting til må også sies, jeg har utrolig tynne håndledd, er det noe jeg kan gjøre med det? Når jeg måler lengden rundt så er det 16 cm, og det er noe jeg virkelig skjenner når jeg gjør pushups. Jeg klarer 50 i strekk, jeg blir ikke så alt for sliten, men det gjør jevli vondt i håndleddet..

Lenke til kommentar

Du bør absolutt trene på et treningssenter istedenfor hjemme om du har tilgang til det, blir en helt annen form for styrketrening når du kan jobbe med tunge vekter istedenfor bare kroppsvekt.

Takk :) begynte på treningsenter igår, og merker det allerede at musklene er mer slitne enn den halvtimen hjemme ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...