M_Jern93 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Vurderer å ta en tur til London, så trenger tips om hotell. Gjerne noe som ikke er altfor dyrt. Skal kun være der en langhelg, og har ikke planer om å tilbringe så mye tid der. Også fint om det ligger i gangavstand til sentrum. eventuelt kort undergrunn-tur. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Sentrum er et relativt begrep, men St Giles er "planke" som også er brukt av flere reiseoperatører. Ikke noe (unøedvendig) luksus og forholdsvis små rom, men rent og ryddig og sentralt. http://www.stgiles.com/ Lenke til kommentar
Samara Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Sentrum er både et relativt begrep, samt at hvis undergrunn-forbindelsen er god så har det fint lite å si hvor du er, i alle fall innenfor sone 1. Jeg har bodd på Travelodge (Royal Scot) ved King's Cross noen ganger og syns det har vært ypperlig. De får ikke all verdens med tomler opp på Tripadvisor, og du får ingenting ekstra, men er i mitt syn helt greit som et sovested i ellers oppfyllte dager. Har også bodd i Notting Hill (B&B) og ved Queensway/Bayswater (Comfort Inn Hyde Park). Alle har vært billige og greie opplevelser. Sjekk ut Finn.no eller andre som hjelper deg å søke. Eventuelt noen av billigkjedene direkte. Lenke til kommentar
sector Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Eller ta en titt på denne siden. Flere rimelige hoteller sentralt plassert. http://golondon.no/ProduktType/35/Hoteller Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Sentrum er både et relativt begrep, samt at hvis undergrunn-forbindelsen er god så har det fint lite å si hvor du er, i alle fall innenfor sone 1. Jeg har bodd på Travelodge (Royal Scot) ved King's Cross noen ganger og syns det har vært ypperlig. De får ikke all verdens med tomler opp på Tripadvisor, og du får ingenting ekstra, men er i mitt syn helt greit som et sovested i ellers oppfyllte dager. Enig i at nærhet til tuben er det viktigeste, men jeg ville holdt meg unna et hotel med så gjennomgående dårlige tilbakemeldinger på renhold. Endret 11. september 2013 av StoreMyen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Strand Palace er et annet bra alternativ. Kort gangavstand til Covent Garden, Trafalgar Square og Picadilly Circus: http://www.strandpalacehotel.co.uk/ Lenke til kommentar
Samara Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Enig i at nærhet til tuben er det viktigeste, men jeg ville holdt meg unna et hotel med så gjennomgående dårlige tilbakemeldinger på renhold. Ville jeg bestillt et hotellrom der hvis jeg kun hadde Tripadvisor å se til? Nei, det hadde jeg nok ikke gjort. Men nå er det sånn at jeg har, som sagt, bodd her flere ganger, og dette uten at jeg har opplevd dårlig renhold på verken rom, lobby eller frokostsal. Ei heller har andre gjester jeg har snakket med hatt noe å utsette på oppholdet. Tror det har mye med hva man forventer. Hotellet er så definitivt gammelt og slitt, og uttrykket er ikke akkurat attraktivt. Likevel, for det formål jeg har brukt det, og med vissheten om at her får man ikke mer enn sånn og sånn, så syns jeg det har vært helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå