Jaeggen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Trolsk.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hei JAEGGEN ! Ja, og her har da fotografen så absolutt gjort alle riktige grep for å utnytte disse forholdene til det ytterste. Dette ER "Trolsk". All mulig honnør til deg Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hei, Jon Arne. En enkel og nydelig komposisjon, der få bildelementer, mykt lys og en forsiktig fargepalett, gir bildet en opphøyd ro , Det er så en formelig kan høre stillheten ! (Virkeligheten er kanskje stikk motsatt !?). Slike bilder, - i stort format, er noe av det fineste jeg kan tenke meg på en stor, minimalistisk vegg ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Hei JAEGGEN ! Ja, og her har da fotografen så absolutt gjort alle riktige grep for å utnytte disse forholdene til det ytterste. Dette ER "Trolsk". All mulig honnør til deg Hei Lisbeth, Takk for hyggelig kommentar :-) -Jon Arne Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Hei, Jon Arne. En enkel og nydelig komposisjon, der få bildelementer, mykt lys og en forsiktig fargepalett, gir bildet en opphøyd ro , Det er så en formelig kan høre stillheten ! (Virkeligheten er kanskje stikk motsatt !?). Slike bilder, - i stort format, er noe av det fineste jeg kan tenke meg på en stor, minimalistisk vegg ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert, Takk for hyggelig kommentar ! Forsøkte å fremme enkelheten i dette bilde.. Tåka bidrar til en forstørrende effekt på stolpene, noe jeg har forsterket med en dæsj "out of focus" Er hel enig med deg i at slike bilder er flotte i stort format ! - Jon Arne Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 DAGENS BILDE: Et svært veltitulert bilde, dette, for stort mer trolsk stemning går det ikke an å by på. Motivet er fredfullt og nærmest meditiativt, og jeg skulle, i likhet med flere her, likt å se det i stort format på en vegg. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hei, Jon Arne. Gratulerer med at bildet "Trolsk.." ble Dagens Bilde ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Gratulerer så mye Jon Arne, med Dagens Bilde Dette var moro, riktig, og så fortjent Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hei, Jon Arne. Gratulerer så mye med at bildet "Trolsk.." gikk til topps i dagens bildekåring ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hei, igjen. Jeg trodde min første gratulasjonsmelding var falt ut, og skrev derfor en ny. En god ting kan ikke sies / gjøres for ofte ... ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Flott fanget lys. Det lønner seg å stå opp tidlig. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 DAGENS BILDE: Et svært veltitulert bilde, dette, for stort mer trolsk stemning går det ikke an å by på. Motivet er fredfullt og nærmest meditiativt, og jeg skulle, i likhet med flere her, likt å se det i stort format på en vegg. Kjempe overraskende og superartig !! Tusen takk for at bildet ble valg ut, Inspirerende... - Jon Arne Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Hei, Jon Arne. Gratulerer med at bildet "Trolsk.." ble Dagens Bilde ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takk for det Albert ! - Jon Arne Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Gratulerer så mye Jon Arne, med Dagens Bilde Dette var moro, riktig, og så fortjent Mvh. Lisbeth. Tusen takk Lisbeth. - Jon Arne Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Flott fanget lys. Det lønner seg å stå opp tidlig. Tusen takk Cardinal Guzman. Tydelig at det er trikset :-) - Jon Arne Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Hei, igjen. Jeg trodde min første gratulasjonsmelding var falt ut, og skrev derfor en ny. En god ting kan ikke sies / gjøres for ofte ... ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Bare fortsett å send gratulasjoner du.... bare morro det :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg