4everAlone Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hei, Jeg Har Veldig Lyst På en Ilder,Men Pappa Er allergisk mot pelsen til Hund og Katt... Kommer Han til Å reagere På en Ilder Da? Svar Raskt Lenke til kommentar
tole Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Kanskje. Det er bare en måte å finne det ut på, og det er å sjekke. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Mener at pelsallergi går på det meste, det er noen få unntak som skiller seg ut, men da ser dyret som regel ikke ut ^^ Lenke til kommentar
4everAlone Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Mener at pelsallergi går på det meste, det er noen få unntak som skiller seg ut, men da ser dyret som regel ikke ut ^^ Han Var ekstremt allergisk mot Hund,Katt og hest... Ikke flere dyr....... Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Han Var ekstremt allergisk mot Hund,Katt og hest... Ikke flere dyr....... Jo, men ilder er ikke allergivennlig, det er bare en myte. Eneste måten å finne ut av det på er ved å prøve/sjekke. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg er allergisk mot pels selv, har hatt katt i hele min oppvekst og reagerer f. eks. når jeg klør meg i øynene etter å ha koset med en katt. Da får jeg veldig irriterte øyne. Nå har jeg to ildere. Jeg tror jeg reagerer på disse også men det er veldig, veldig lite i forhold til katt. Jeg kan likevel ikke anbefale noen til å få seg ilder med mindre man kan gi disse mye oppmerksomhet den tiden de er våkne (de sover rundt 20 timer i døgnet). Ildere er svært sosiale dyr og man bør ha minst to, har man bare en må man faktisk leke med den og gå tur med den, to-tre-fire timer hver dag. Dessuten lever de ganske lenge, typisk mellom 8 og 12 år. Det betyr at når du flytter hjemmefra så vil sannsynligvis ilderene være i live! Skaff deg heller ilder når du er voksen og har egen bolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå