tisthamar Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hei. er på utkikk etter et lite kamera, både når det gjelder vekt og fysisk størrelse. Kamera skal hovedsaklig brukes til ulike friluftsliv-aktiviteter deriblant jakt. Har allerede ulike typer action kamera som også blir brukt under banekjøring med motorsykkel. Dette funker dårlig til aktiviteter der det man ønsker å filme befinner seg på avstander oppimot 100m. Ønsker også at kamera skal være så lett og fysisk lite, som overhode mulig slik det kan la seg gjøre å feste til et evt. våpen. Prisklasse opptil ca 3000,- Det viktigste er altså vekt og størrelse. har derfor ikkje brukt for allverden til fancy spesifikasjoner, men er greit med en ok zoom. Har sett litt på Samsung HMQ -QF30 (http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=774611 ) Er interessert i å vite om det finst mindre/lettere og bedre kamera til mitt bruk. Kanskje det eksisterer et bra fotoapparat med genial videofunksjon?, siden vekt og størrelse er det desidert viktigste for meg. (men blir nok ikkje brukt til vanlig fotografering uansett) Håper det er noen her inne med god kunnskap og oversikt som kan komme med tips. Eller noen har vert i min situasjon som har finnet et genialt kamera. Setter stor pris på tips og forslag. Ha en fin dag. Mvh Lenke til kommentar
MVI Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Kan anbefale deg Sony HDR-GW77. Kameraet er lite og kompakt, og har bildekvalitet i klasse med større kameraer. Samtidig er det vanntett Så funker ypperlig til sport og friluftsliv. Lenke til kommentar
tisthamar Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 takk for svar, skal sei meg enig i at dette ser ganske genialt ut til mitt bruk men finner ikkje norske nettbutikker som selger kameraet. Ser derimot at sony på sine egne nettsider selger et liknende kamera kalt GW66VE som er litt over det eg kunne tenkt meg å brukt på kameraet. Dersom du har en link litt en nettbutikk/ der du evt kjøpte ditt, så hadde eg satt stor pris på det Lenke til kommentar
MVI Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Kjøpte mitt på ebay. http://www.ebay.com/itm/Sony-HDR-GW77E-W-White-Handycam-PAL-system-Overseas-Models-Made-in-Japan-/130978661325?pt=Camcorders_Professional_Video_Cameras&hash=item1e7eefc3cd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå