MaNKaR Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg får ikke spilt mine .avi i fullskjerm på den bærbare pc'en min. Har ikke så veldig peiling på pc, men har satt aksellerasjonen til fullt slik feilmeldingen ba meg om, men det fungerer fortsatt ikke! Pc'en er en Compaq Evo N1020v og burde vel klare å spille av i full skjerm??? Eller har jeg kjøpt katta i sekken ? Lenke til kommentar
hce Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg får ikke spilt mine .avi i fullskjerm på den bærbare pc'en min.Har ikke så veldig peiling på pc, men har satt aksellerasjonen til fullt slik feilmeldingen ba meg om, men det fungerer fortsatt ikke! Pc'en er en Compaq Evo N1020v og burde vel klare å spille av i full skjerm??? Eller har jeg kjøpt katta i sekken ? PCen din skulle være mer enn kraftig nok. Har du installert siste drivere til hardwaren? Har du codecen som .avi filen komprimert med? Et fint verktøy for å sjekke filtype på .avi filer er GSpot, det kan lastes ned her. Lenke til kommentar
MaNKaR Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har kodek som svarer til filen og mange andre jeg har prøvd med også, så det er nok ikke det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå