Bodø/Glimt Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hei! Jeg finner ikke et norsk tastatur til denne på noen butikk. Er det noen her som vet om en nettbutikk som selger et slikt tastatur? Mvh Camorra Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Jeg tipper at det er flere interesserte i og med tilbudet som er ute i dag! Her er korrekt keyboard, på norsk: http://www.dustinhome.no/product/5010676249/acer-keyboard-nordic-60-l0mn5-012/ Jeg fikk søkt opp delnummeret til keyboardet og et kjapt google søk fikk opp at de hadde det på dustinhome. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg tipper at det er flere interesserte i og med tilbudet som er ute i dag! Her er korrekt keyboard, på norsk: http://www.dustinhome.no/product/5010676249/acer-keyboard-nordic-60-l0mn5-012/ Jeg fikk søkt opp delnummeret til keyboardet og et kjapt google søk fikk opp at de hadde det på dustinhome. Det var merkelig billig er du sikker på dette er originaldokken med batteri? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Får opp spare part og not complete dock når jeg søker opp delenummeret. 60.L0MN5.012 Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 I andre butikker vises bilde av dette tastaturet når man søker opp dette prod.nummeret. Det ser korrekt ut. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Høres rart ut. De jeg har sett lister produktkode på formen np.dck11.0XX Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hei! Jeg leter etter det samme selv, etter å ha slått til på tilbudet til Elkjøp. Har noen bestilt fra Dustin, evnt fått bekreftet at det er den komplette keydock'en? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Har sendt forespørsel til Dustin nå. Tilsynelatende er det kun tastaturet, ikke docking og batteri. Man kan altså kjøpe engelsk versjon og bytte ut tastaturet med det på dustin om man vil ha Norsk tastatur. Spurte også om det var mulig får de å skaffe det. Oppdatering følger etterhvert Endret 12. september 2013 av aklla Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 12. september 2013 Forfatter Del Skrevet 12. september 2013 Jeg har vært i kontakt med Dustin, Komplett, Elkjop og et par acer-forhandlere vedrørende anskaffelse av tastatur, og ingen napp så langt. Kontaktet Acer Support om dette i går, kanskje de har mulighet til å hjelpe. Forventer egentlig fint lite, da de jeg snakket med på Elkjøp sa at det faktisk var umulig å bestille opp. Men sier du altså at det går an å bytte ut delene? Noen som har en guide på hvordan man gjør det? I så fall vil jeg slå til å gjøre det. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Du tenker på tastaturet? Aner ikke hvordan, men man tar tilsynelatende av hele toppen på docken. Hvordan erstatningstastaturet ser ut: Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 12. september 2013 Forfatter Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Ja, jeg vet hvordan det ser ut. Det jeg mener er at det ville vært kjekt å fått en bekreftelse/guide på at det faktisk går an, for å sikre mot at det ikke blir bomkjøp. Er jo ikke sikkert at toppene har lik utforming, for alt vi vet så kan det være annen utforming på nordisk tastatur pga knappene. I tillegg: det går ikke an å endre "språk" på tastaturet bare da i Windows, og sette på slike fancy klistremerker for norske bokstaver på tastene? Endret 12. september 2013 av Camorra Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Ja, jeg vet hvordan det ser ut. Det jeg mener er at det ville vært kjekt å fått en bekreftelse/guide på at det faktisk går an, for å sikre mot at det ikke blir bomkjøp. Er jo ikke sikkert at toppene har lik utforming, for alt vi vet så kan det være annen utforming på nordisk tastatur pga knappene. I tillegg: det går ikke an å endre "språk" på tastaturet bare da i Windows, og sette på slike fancy klistremerker for norske bokstaver på tastene? Er bare å endre språk til norsk ja, og gjøre hva du vil med knappene. For det er kun tegnene på knappene som er forskjellig. Aldri hørt om at noen endrer utforming pga ett annet språk, bare tegnene som er på knappene. Men kan jo ikke se bort ifra at de har gjort det, eller at det er til en annen type tastatur enn det som er til W511. Evt kjøpe bluetooth-tastatur, da kan man velge selv. Finnes sikkert noen beskyttelse til W511 sånn at den blir funke likt. Problemet er jo at batteritiden blir senket med bluetooth-tastatur, i stedet for økt, som med vanlig dock. Endret 12. september 2013 av aklla Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg har vært i kontakt med Dustin, Komplett, Elkjop og et par acer-forhandlere vedrørende anskaffelse av tastatur, og ingen napp så langt. Kontaktet Acer Support om dette i går, kanskje de har mulighet til å hjelpe. Forventer egentlig fint lite, da de jeg snakket med på Elkjøp sa at det faktisk var umulig å bestille opp. Men sier du altså at det går an å bytte ut delene? Noen som har en guide på hvordan man gjør det? I så fall vil jeg slå til å gjøre det. Jeg har også kontaktet masse butikker, men bare fått negative svar. Har også hørt med Acer Support og de henviser bare til forhandlere som Elkjøp osv... Sendte også mail til microsoftstore da jeg så at den amerikanske store'n har keydock'en. På salg til og med... Ikke fått svar derfra enda. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 12. september 2013 Forfatter Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Ok... Er det noen her som vet om en tastaturdock som selges i norsk nettbutikk? (Må ikke være norsk) Endret 12. september 2013 av Camorra Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Noen som vet om greit tastatur+touchpad som fungerer som deksel? Trenger ikke mer batteritid, men er ikke heeeelt fornøyd med bare brettet, trenger mus og tastatur Lenke til kommentar
jonas37 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ok... Er det noen her som vet om en tastaturdock som selges i norsk nettbutikk? (Må ikke være norsk) Det er denne , er det ikke? Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Jo ! Da var den kjøpt. Lenke til kommentar
treant Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Gi en lyd når du har fått testa docken:) Jo ! Da var den kjøpt. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det er denne , er det ikke? Jo ! Da var den kjøpt. Om jeg ikke tar feil er det tysk versjon. Søker opp delenummeret og får da at det er tysk utgave. Deal.no speiler deler av lageret til en tysk leverandør, så det kan stemme. Dog litt feil av de å ikke opplyse hvilken sprøkutgave tastaturet er. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Er merket "SERIES GR" som også kan tyde på at det er tysk modell, men kunne vært bedre opplyst ja. Edit: Men et tysk tastatur oppsett er ikke så ulikt et norsk, så godt mulig det kan virke fint med norske bokstaver. Endret 17. september 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå