sheherezade Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 En #¤"#%# greide å kjøre på meg når jeg sto parkert uttafor mitt eget hus. Vedkommende stakk selvfølgelig uten en lyd, og jeg sitter nå med en god del skader i støtfangeren. Bortsett fra ett brest dreier det seg heldigvis stort sett om kosmetiske skader, så det jeg lurer på er om det er mulig (generelt) å utbedre slike ting uten å måtte bytte hele støtfangerern? Jeg mener jeg har hørt at enkelte verksteder kan bruke en form for "sparkel" eller fyllmasse for å utbedre slike ting... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det er mulig å reparere med fleksibel masse og fiberduk. Men hvem som kan gjøre slikt aner jeg ikke, har bare sett det på tv. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Så du vil unngå å ta det på forsikringen? Det kommer ann på hvordan bulken/skrapene er, noen ganger kan de bruke varme og så få den poppet ut igjen, for så å lakke den. Du burde dra innom et par karosseriverksteder og høre, vis de bulken. Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Planen var å ta det utenom forsikringen ja, men jeg ser at støtfangeren sprekker mer og mer - antagelig har det blitt spenn i det, så jeg har valgt å melde skaden til forsikringen da det sannsynligvis ender med at hele støtfangeren bør byttes. Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Kan fortsatt være det blir billigere i lengden å ta det av egen lomme forutsatt at du har råd til den noe større engangsutgiften det vil bli, men om du er litt nevenyttig så er ikke støtfanger det aller vanskeligste å bytte, og er som regel mulig å få tak i fra et huggeri til en overkommelig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå