boogie Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Ville det vært bra med egene Spill forum? et for quake, et for CS, et for o.s.v?! Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Foreløpig synes jeg ikke det er av stor nødvendighet, da det ikke er mange nok poster til å dra nytte av en slik kategorisering. Hvis en skal dele opp slik blir det _veldig_ mange kategorier og tungvindt å bruke. En alternativ løsning er å kategorisere ut i fra sjanger, men også det syns jeg er for tidlig enda. Lenke til kommentar
HFL Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Det hadde jo vært fint. Ikke for å klage, men ville det ikke da bli FORFERDELIG MANGE forskjellige forumer? Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 13:29, HFL skrev:Det hadde jo vært fint.Ikke for å klage, men ville det ikke da bli FORFERDELIG MANGE forskjellige forumer? vel ideen er kanskje bra, men ikke som kun norsk forum. Lager du en internasjonal side derimot vil det funke bedre fordi flere en bare nordmenn ville bruke den. Derfor er forum som her i gamer.no mitt i blinken. Her kan vi diskutere i vidt spekter. På den måten blir forumet mer folksomt. Bakdeler har det. Mye useriøse poster og flaming. Dette er ikke morro, men det ser dessverre ut som vi aldri blir kvitt det. En måte er å fryse ut de det gjelder med å ikke svare på postene eller topic. Har gjort det selv mange ganger, men det er jo ikke alltid like enkelt :wink: Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg har mye sympati for et rent spill-forum. Innlegg som dreier seg om spill kan fort forsvinne i den store mengden av hardware-relatert stoff. Det finnes faktisk folk blant oss som er minst like interessert (kanskje mer :smile:) i selve spillene som den _maskinen_ man bruker på spill. Men som det allerede er blitt nevnt her, de norske spill miljøene er kanskje for små. Det finnes jo et norsk forum for selve spillene på eksempelvis Gamesurf, spesialisert for cs, quake, UT osv. Har inntrykk av at det er litt dødt der, ihvertfall på UT fronten... Lenke til kommentar
aoi Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Nå har det jo seg slik at dette faktisk er et _spill_ forum Zer*, hardwarediskusjoner kan du jo ta på hardware.no ... Jg tror ikke en slik kategorisering har så mye for seg, iallefall ikke på en god stund, selv om jeg gjerne kunne likt å sett alle disse GTA3 postene sendt dit peppern gror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå