eriknor Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 September grålysning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Store rolige flater, linjer som "møtes" et sted der inne (det gjør de jo ikke i virkeligheten), komposisjon etter gyldne snitt. Godt eksempel for lærebok, Erik. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hei, Flott at du av de to parallelle linjene (grøfta og veien) valgte å følge grøfta... Flott bilde ! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Du har en fabelaktig evne til å "se" motiver, og med kunnskaper og ferdigheter som verktøy, har du skapt en rekke landskapsbilder med en særegen kvalitet og "signatur". Det gjelder i høy grad også for dette bildet ! Jeg drar ofte litt rundt i fylket på jakt etter gode fotomotiver, men jeg innser at det nok ikke er alle forunt å prestere på "toppnivå", - men : "Øvelse gjør bedre" ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Du har en fabelaktig evne til å "se" motiver, og med kunnskaper og ferdigheter som verktøy, har du skapt en rekke landskapsbilder med en særegen kvalitet og "signatur". Det gjelder i høy grad også for dette bildet ! Jeg drar ofte litt rundt i fylket på jakt etter gode fotomotiver, men jeg innser at det nok ikke er alle forunt å prestere på "toppnivå", - men : "Øvelse gjør bedre" ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Fotomotivene er der. Det jeg først og fremst har lært meg, er at man må tidlig opp om morgene. Da er det lyset som skaper de fine motivene. Det gjelder selvfølgelig landskap, men også dyr. Fordelen utover høsten, er at det er mulig å komme seg opp før soloppgang. I juni. juli er det nesten umenskelig. I dag sto solen opp kl 6.27. Allerede ved 8-tiden merket jeg at lyset begynte å bli for hardt/skarpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg