HelloKjersti Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 August-vinneren er både vakker og uhyggelig.Dette er månedens bilde Lenke til kommentar
bonde2001 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Gratulerer ! Spennende bilde som skaper undring. Verdig vinner. 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Vinnerbildet var pent og dreamy Men jeg syntes "Death of the beauty" var helt slående vakkert.Det er et av de få bildene jeg har sett som jeg kunne tenkt meg å henge på veggen. Er lenge siden jeg har sett noe så fint faktisk og er nysgjerrig på hvordan fotografen har gått frem for å få bildet slik det ble. Badekar eller større vann, hvordan var belysning/været etc. Interessant å vite Endret 9. september 2013 av IceBlitz Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Er noe med vinnerbildet som gir meg gåsehud. Greier ikke helt sette finger på hva... 1 Lenke til kommentar
bluejayphoto Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Gratulerer ! Spennende bilde som skaper undring. Verdig vinner. hjertelig takk! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Likte at hun stod i en kornåker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg