Joachim_F Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Husker du klassikeren The Incredible Machine? Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Elsker The Incredible Machine, og skal skaffe dette, men først når det er ferdig. Liker ikke dette Early Access-greiene. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Haha, det første jeg tenkte når jeg så forsidebildet var at dette var veldig likt TIM. Et fantastisk stykke spill! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 husker jeg spllte et lignende spill som det her paa nitti tallet. det var meget kjedelig. Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Ahhhh. The Incredible Machine var sykt kult. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Er originalen å få tak i via emulator eller annet? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Er originalen å få tak i via emulator eller annet? Har ikke denne selv, men tydeligvis mye innhold for pengene: TIM Mega Pack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå