MVI Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Står ovenfor valget her om jeg skal bestille meg MSI sin toppmodell eller Evga sin. Prisen på skjermkortene er jo ca den samme. Eneste grunnen jeg ser til å kjøpe Lightning ovenfor Classified er at jeg synes utseende på kjøleren er stilligere. Ellers er det noen store forskjeller på disse kortene? Hvilken av kjøleløsningenge fungerer best? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Evga Classified ser ut til å overklokke bedre, og kjøleløsningen er vel like bra på begge kortene. Altså veldig bra til å være luft Lenke til kommentar
MVI Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Noen som har fått testet Lightning da? Lenke til kommentar
MVI Skrevet 12. september 2013 Forfatter Del Skrevet 12. september 2013 Endte opp med å bestille meg ett lightning. Satster på at det er bra Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg har lightning er ganske så fornøyd. Drar unna bf3 på 70-80 fps på ultra, med alt maksa dog litt avhengig av brettet. Da har jeg ikke gjort noe overklokking. Fikk akkurat plass i mitt rotete gamle antec-900 https://www.dropbox.com/sc/x7yqeq7bx384bb7/MLoc7KRF8A Lenke til kommentar
MVI Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Trangt om plassen der ja. Var så vidt jeg selv klarte å presse plass uten å måtte ofre vannkjølinga i mitt kabinett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå