LittleWarrior Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hei, jeg er litt usikker på om jeg poster Rett, men jeg trenger en ny pc skjerm, en som ikke er for dyr, men trenger ikke koste under tusen lappen. Jeg har en pc skjerm 1440x900 I oppløsning med 75Hz. En venn av meg sa at vis du har 75hz får du ikke mer en 75 FPS, og om du får mer, så vises det kun 75 uansett. Synes dette hørtes ganske så ulogisk ut så. Skal kjøpe ny pc med en GTX 770 så tenkte og oppgradere skjermen. Takk på forhånd Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hei, jeg er litt usikker på om jeg poster Rett, men jeg trenger en ny pc skjerm, en som ikke er for dyr, men trenger ikke koste under tusen lappen. Jeg har en pc skjerm 1440x900 I oppløsning med 75Hz. En venn av meg sa at vis du har 75hz får du ikke mer en 75 FPS, og om du får mer, så vises det kun 75 uansett. Synes dette hørtes ganske så ulogisk ut så. Skal kjøpe ny pc med en GTX 770 så tenkte og oppgradere skjermen. Takk på forhånd kjøp deg en 120hz skjerm jeg bruker 3 skjermer som har 60hz og jeg klarer meg fint Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 75hz er 75fps osv er noenlunde sant ja, men ikkje heilt slavisk! mye dilldall... google du får for eks benq xl ned til ca 1500 på tilbud//demo Lenke til kommentar
wassup Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hei, jeg er litt usikker på om jeg poster Rett, men jeg trenger en ny pc skjerm, en som ikke er for dyr, men trenger ikke koste under tusen lappen. Jeg har en pc skjerm 1440x900 I oppløsning med 75Hz. En venn av meg sa at vis du har 75hz får du ikke mer en 75 FPS, og om du får mer, så vises det kun 75 uansett. Synes dette hørtes ganske så ulogisk ut så. Skal kjøpe ny pc med en GTX 770 så tenkte og oppgradere skjermen. Takk på forhånd Det stemmer faktisk at du ikke får mer enn 75 fps på en 75 Hz skjerm. Det har med oppdateringsfrekvensen å gjøre. Men så er det ikke sagt at du trenger mer enn 75 fps for god bildeflyt, da Denne er kanskje litt dyr, men veldig bra. Særdeles bra bildeflyt (144 Hz) og et generelt godt kjøp, vil jeg mene. Denne er "tilsvarende" 60 Hz skjerm. Holder for 770, hvis du ikke KREVER å ha 100 fps i Battlefield Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå