Dryasanne Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har nå hygget meg med Bioshock Infinite et par kvelder. MEN. Hvordan får man lagret der man er, slik at man kan begynne akkurat der neste kveld? Jeg avsluttet i går ved porten til byen, men da vi tok det opp igjen ikveld, måtte vi begynne langt tidligere, helt ved dåpsbassenget. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Det er ingen måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Det var jo trist. Er dette regelen eller er Infinite spesiell? Skal ha en session med Dead Space 3 i aften, hvordan er forholdene der? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Etter en kjapp Google runde så virker det som det gjelder bare Infinite. hvordan Dead Space 3 er aner eg ikke. Men som sagt, Google er din venn. Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Jo, jo, bruker google extensivt her i huset. Men nå var jeg på jakt etter brukererfaringer fra Norske Spillere, og da blir det forsvinnende lite på google :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå