Gå til innhold

"Babe" avatarer.

Delvis

Anbefalte innlegg

avatar? Ordentlige forumbrukere har ikke avatar. Ikke har vi tastatur heller, vi bare blinker med øya til IR-mottakeren på maskina oppfater det som input. Dersom maskina har kamera så går det raskere, da kan man sende to datastrømmer på en gang. :-)

hva klokker du? jeg takler ikke mer en 13.3 ghz, får så vondt i øyelokka

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er da virkelig ikke noe nytt. Syns heller det var vanligere før med babeavatars enn nå.

Humoristisk tegnede katter er de mest hellige og uangripelige. Dette er bevist gjennom flere internasjonale eksperimenter*

*utført av meg selv på 4chan i perioden 26.08.13 04:00-07:00 og 13:00-15:00

Jeg elsker kombinasjonen av ditt nick og avatar.

Lenke til kommentar

Det første jeg tenker hvis jeg ser en slik avatar er at personen må være en kvinne selv og hvis det er en mann så tenker jeg at han er rundt 16-19 år.

Ja jeg tenker også det. Eller du kan si; tar meg i å adressere vedkommende som om det var en kvinne. Litt rart.

Lenke til kommentar

Jeg bare tok noe rart jeg fant og brukte det som avatar. Ikke så veldig nøye for meg altså... :p

Nei syns heller ikke det er nøye. Problemet mitt er at jeg må skifte ganske ofte, fordi jeg regner med andre blir like drittlei som meg se det samme bildet.

På samme måte som i RL. Hater vise samme trynet til andre dag etter dag. De må jo spy av det. Skulle nesten ønske man kunne holdt seg unna litt mer.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Jeg... har en avatar som er en mellomting av Keith Flint og en WC2-ork. Han heter Grog, i likhet med en huleboer fra B.C., og er tegna med penn og textmarker og signert med et gammelt nick fra 1997.

Det er ikke helligst. Men det er temmelig originalt. Og gjør at jeg må være litt ekstra nøye med fakta og logikk hvis jeg ikke skal framstå som et troll. Selv om jeg er en ork.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...