sevs Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 avatar? Ordentlige forumbrukere har ikke avatar. Ikke har vi tastatur heller, vi bare blinker med øya til IR-mottakeren på maskina oppfater det som input. Dersom maskina har kamera så går det raskere, da kan man sende to datastrømmer på en gang. :-) hva klokker du? jeg takler ikke mer en 13.3 ghz, får så vondt i øyelokka Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det første jeg tenker hvis jeg ser en slik avatar er at personen må være en kvinne selv og hvis det er en mann så tenker jeg at han er rundt 16-19 år. 1 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 hva klokker du? jeg takler ikke mer en 13.3 ghz, får så vondt i øyelokka Oj, jeg er en eldre modell, klarer ikke mer enn en datastrøm på omtrent 57600 bits per sekund. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Dette er da virkelig ikke noe nytt. Syns heller det var vanligere før med babeavatars enn nå. Humoristisk tegnede katter er de mest hellige og uangripelige. Dette er bevist gjennom flere internasjonale eksperimenter* *utført av meg selv på 4chan i perioden 26.08.13 04:00-07:00 og 13:00-15:00 Jeg elsker kombinasjonen av ditt nick og avatar. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Det første jeg tenker hvis jeg ser en slik avatar er at personen må være en kvinne selv og hvis det er en mann så tenker jeg at han er rundt 16-19 år. Ja jeg tenker også det. Eller du kan si; tar meg i å adressere vedkommende som om det var en kvinne. Litt rart. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Vel, eg trur ikkje Occi er eit overvåkningskamera sjølv om avataren ser sånn ut. Eg trur heller ikkje forumet har så mange kvinnelege modellar som avatarane skulle tilseie. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Men imotsetning til resten av forumet, er jeg ganske lik avataren min. Jeg er glad i å spise det meste. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Vel, eg trur ikkje Occi er eit overvåkningskamera sjølv om avataren ser sånn ut. Hiding in plain sight! Er basert på denne (jeg har fått lov av artisten til å bruke den som avatar). Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Men imotsetning til resten av forumet, er jeg ganske lik avataren min. Jeg er glad i å spise det meste. Men det har jeg lurt litt på: Har du laget den selv den? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Men imotsetning til resten av forumet, er jeg ganske lik avataren min. Jeg er glad i å spise det meste. Har alltid trudd du var Kirby eg, ikkje Yoshi. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Men det har jeg lurt litt på: Har du laget den selv den? Nope. Fant den på nettet. Har alltid trudd du var Kirby eg, ikkje Yoshi.Sist jeg sjekket, spiste Kirby alt. Alt. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Slimda: HUHEUHUHEUHEUHEU Endret 8. september 2013 av Bundy Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg bare tok noe rart jeg fant og brukte det som avatar. Ikke så veldig nøye for meg altså... Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Sist jeg sjekket, spiste Kirby alt.Ingen av dem spiser. Yoshi slikker, og Kirby suger. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Jeg bare tok noe rart jeg fant og brukte det som avatar. Ikke så veldig nøye for meg altså... Nei syns heller ikke det er nøye. Problemet mitt er at jeg må skifte ganske ofte, fordi jeg regner med andre blir like drittlei som meg se det samme bildet. På samme måte som i RL. Hater vise samme trynet til andre dag etter dag. De må jo spy av det. Skulle nesten ønske man kunne holdt seg unna litt mer. Endret 8. september 2013 av Delvis Lenke til kommentar
tingo Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hiding in plain sight! Er basert på denne (jeg har fått lov av artisten til å bruke den som avatar). Wow, den der er jo veldig relevant. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hvorfor kan ikke jeg ta, når avatar? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Fordi Ava er mye søtere, og har større pupper enn hva du har. Derfor kan Ava ta. 2 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg... har en avatar som er en mellomting av Keith Flint og en WC2-ork. Han heter Grog, i likhet med en huleboer fra B.C., og er tegna med penn og textmarker og signert med et gammelt nick fra 1997. Det er ikke helligst. Men det er temmelig originalt. Og gjør at jeg må være litt ekstra nøye med fakta og logikk hvis jeg ikke skal framstå som et troll. Selv om jeg er en ork. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå