yosraz Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Jeg har en stasjonær Gaming PC som jeg er fornøyd med, men har et stort problem med nettverkskortet (ASUS PCE-N15 11n Wireless LAN PCI-E Card). Selve ruteren er hos utleieren og som jeg kobler meg til. Det er ca. 30 meter avstand mellom ruteren og pcen min (samme etasje). Jeg er pålogget internett på min bærbare pc og får inne greie signaler der (4 stolper). På den stasjonære pcen har jeg 4 stolper, men i programvaren fra ASUS får jeg inn ca. 50- 55 på signalkvalitet og 62% på tilkoblingskvalitet (connection quality). Begge antennene på nettverkskortet peker oppover, men alt er veldig tregt. Ved noen tilfeller kobler den ikke seg til nettverket. Jeg har oppdatert driverne til nettverkskortet, men ingenting har blitt bedre. Er det bedre å bytte ut til et annet nettverkskort, i så fall tips om noen slike? Får ikke flyttet pcen fra stuen til soverommet grunnet plassmangel. Håper at noen kan hjelpe meg her. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Asus USB-N66 skal ha lang rekkevidde. 1 Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Asus USB-N66 skal ha lang rekkevidde. Takk for svar! Kan du vennligst også legge ved link til produktet? Søkte på Komplett, men fikk opp veldig mye. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Her: https://prisguiden.no/sok?pg-q=usb-n66&n=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå