Gå til innhold

Hvilke PS4 SPILL?!

Skylake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå bestemt meg for PS4. Men har ett problem hvilket spill skal jeg velge? BF4, Ghosts, Watch Dogs, NFS Rivals eller Killzone? Tror jeg bare har råd til ett i første om gang. Men si hvilket to jeg burde kjøpe først! Skal ha alle.

BF4 og Watch Dogs, med Killzone på en sterk tredjeplass. Fuck ghosts...

Lenke til kommentar

Jeg skaffer ihvertfall watch dogs, ac4 og knack først. Muligens BF4 senere, det er jo et spill som passer best på pc. Men er så møk lei av å møte på cheatere, ihvertfall er jeg sikker på at dette ikke skjer på ps/xbox.

Ikke er jeg så dårlig at jeg mener alle cheater, men det er tydelig at det er noe som forekommer. Og det ødelegger mye av opplevelsen BF har å tilby.

Lenke til kommentar

Har nå bestemt meg for PS4. Men har ett problem hvilket spill skal jeg velge? BF4, Ghosts, Watch Dogs, NFS Rivals eller Killzone? Tror jeg bare har råd til ett i første om gang. Men si hvilket to jeg burde kjøpe først! Skal ha alle.

ghost, de har hunder og fisker som flytter på seg

Endret av per17
Lenke til kommentar

BF4 var et av de spillene som skuffet mest på gamescom, PS4 versjonen vel å merke. Jeg ville gått for Killzone og Knack som er spesielt utviklet for maskinvaren.

Dette var vel snakk om en alpha build?

Uansett, nøyer meg med ett spill på lansering, og det blir sikkert Shadow Fall. BF4 har jeg nok allerede på PC innen da, men kan fort bli en PS4 versjon også om IRL-venner går for den konsollen.

Lenke til kommentar

Vel nå har jeg sett på den lange videoen av Watchdog som ligger ute. Jeg er en kjempe fan av sandkassespill, men sprø meg selv her : Er det noe skikkelig innhold, eller blir det som GTA uten missions? Dvs man kan reke rundt som man vil og hacke og oppdage ting, men vil vi gå lei?

Jeg er redd dette spillet ikke har noen dybde og at man rett og slett synes spillet blir kjedelig og repetivt etter noen dagers spilling. Kan hende jeg tar feil, men fikk ikke inntrykk av at det var noen story, men at man kunne pågripe forbrytere, stjæle eller la være, hacke folk osv. Hvis det ikke er noe rød tråd i dette og noen mål man skal nå så tror jeg dette blir fort blir satt tilbake i spillhylla...

Når det gjelder BF4. Blir det noen singleplayer missions her?

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Desverre er det enspiller del i BF4 også ja.

Jeg har nå familie og jobb og spilling blir det bare mindre og mindre av. I "gamle dager" hang jeg rimelig godt med på BF serien i multiplayer For å kunne henge med måtte man spille mye og pugge brett og spawnpoint vite hvor det var smart å oppholde seg og hvor man ikke burde går. Sånt har jeg rett og slett ikke tid til lengre og nedturen blir derfor stor når man forsøker seg på et multiplayer spill der man ikke vet alt dette og får både buksevann og kløpulver i nakken av eplekjekke tolvåringer og forsåvidt også voksne folk som har TID til å lære seg alt dette. Derfor blir det mest SP på meg framover....

Et unntak her er faktisk WoT hvor tempoet er litt langsommere og man har tid til å orientere seg selv om man kommer inn et år etter at alle andre hadde begynt å spill. Sist jeg prøvde meg på BF-serien i MP på Ps3 så blei det mye banning og irritasjon og da finner man på noe annet...

Nå var ikke dette ment å være en BF diskusjon, men det kommer vel ikke som noen overraskelse at de som var 12 år da C64 kom på markedet blir eldre og fortsatt har lyst til å spille, men vi må han noen "gamlis-spill" eller spill med "gamlis-modus" da vi nok har passert gullalderen for reaksjonsevne og lyst itl å pugge brett og spawnpoint i absolutt alle spill som kommer ut.

Taktisk tenking derimot! DER henger vi fortsatt med og er vel til tider faktiks bedre enn den yngre garde så sant man ikke må gå på amfetamin for å holde tritt med tempoet i spillet...

Lenke til kommentar

Vel nå har jeg sett på den lange videoen av Watchdog som ligger ute. Jeg er en kjempe fan av sandkassespill, men sprø meg selv her : Er det noe skikkelig innhold, eller blir det som GTA uten missions?

Du tuller nå? Selvsagt blir det historie, men som i GTA kan vi gå rundt i byen og gjøre mye annet mellom missions. Hvor i all verden får du det fra at det ikke er historie? :huh:

The storyline of Watch Dogs is built around the concept of information warfare, data being interconnected, and the world's increasing use of technology—questioning who exactly runs the computers they depend on. The game is set in an alternate reality version of Chicago, Illinois, which is one of many cities to feature a supercomputer known as a "CtOS" (Central Operating System). The system controls almost every piece of technology in the city, and contains information on all of the city's residents and activities which can be used for various purposes. In the game's universe, the Northeast blackout of 2003 was found to be caused by a hacker, prompting the development of CtOS. The game will follow an anti-hero named Aiden Pearce, a highly skilled hacker described as a person who uses both "fists and wits." The gameplay demo shown at E3 depicted Aiden's attempt to assassinate a media mogul named Joseph DeMarco, who had been wrongly acquitted on charges of murder.

http://watchdogs.wikia.com/wiki/Watch_Dogs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...