Mr_Pingvin666 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg er helt ny på php og mysql, så trenger jeg er forum og en gjestebok som ikke trenger støtte for mtsql, klarer ikke å sette det opp :oops: noen som kan hjelpe en stakkar??? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 En gjestebok uten mysql er ikke noe problem. Forum derimot vil bli mye tregere uten at det er i en ordentlig database. Jeg vil anbefale å lete litt på nettet og se om du finner noe brukbart der. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Et forum som ikke bruker database (flatfile) er under konstruksjon av folkene bak invisionboard. Slik ser det ut Tror neppe noe bedre enn det finnes. Bare synd det ikke er klar for nedlasting enda. Går litt tregt... Lenke til kommentar
JObbern Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Her finner du en grei gjestebok som ikke trenger sql. Grei å sette opp og pen å se på. http://www.raweb.net/index.php?side=hoved På denne linken finner du også andre ting som feks mailskjema som er meget enkel å bruke. Kryptering av passord for gjesteboken finner du også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå