Gå til innhold

Brent CPU. Garanti? Og ny CPU Xp2500 eller 2600.


John_Torvald

Anbefalte innlegg

Hei brente CPU`en min under Linux compeliering, CPU`en var en xp2000+ utne ikkje overklokka eller gjort noke med, har ein swiftech firkanta kjøler frå microplex og ei PAPST vifte med 5800rpm, men min CPU brente seg i allefall er det garanti på dette? Og no skal eg jo ha meg ny CPU med mindre det er Garanti på 2000, den var jo berre eit halvt år gammal da..... så eg er inna for denne 1års garantien.... Kva gjer eg? har Gigabyte GA7VA mb 256mb ram (veit d e lite!) Radeon 9500 osv. Xp 2600 eller 2500 barton.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tviler sterkt på at du vil få noe på garantien...

 

med en godt montert vifte og kjøleblokk som det ser ut som du har hatt, burde den holde prosessoren kjølig nok uten problemer.

 

sikker på at den ikke har vært feilmontert eller noe?

 

men ta bilder av oppsettet slik det ser ut og send inn til butikken du kjøpte fra så kan du jo gjøre t forsøk.

 

 

xp2500+ er et veldig godt kjøp og mye ytelse for pengene

Lenke til kommentar
tviler sterkt på at du vil få noe på garantien...

 

med en godt montert vifte og kjøleblokk som det ser ut som du har hatt, burde den holde prosessoren kjølig nok uten problemer.

 

 

 

For ikke å snakke om at det første man gjør når man dytter inn en ny CPU og starter opp er... 1) Sjekke temperatur, 2) Enable overheat automatic shutdown...

 

Snodig igrunn... men jeg brant engang en CPU fordi jeg hadde kobla slotket'en feil! Og den ikke satt så fast som den skulle... :( Svei både CPU og hovedkort... truet forhandleren med søksmål og klare for feilaktig instruksjonspapirer og dårlig produktsikring, men fikk aldri noe erstatning hehe.. kosta meg noen lapper jeg overhodet ikke hadde råd til... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...