glenni92 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 hei har tenkt til å forhåndsbestille gta v til ps3. men det jeg ikke skjønner er hvorfor det er bare spaceworld og coolshop som har den? jeg har ikke råd til 1900kr så skal ta det på nedbetaling noe som så veldig invikla ut hos coolshop. kommer det til å komme til flere butikker nærmere release? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Når begyne GTA V å koste 1900 kr? Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Når begyne GTA V å koste 1900 kr? collectors edition gjør det hvis du ikke så at det var den jeg skulle ha Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Den kommer neppe i vanlige butikker. Det er på grunn av størrelsen. Om du ikke har råd til den, så ikke kjøp den. Å kjøpe slike ting på avbetaling høres ut som galskap. Coolshop er uansett de eneste som gir deg gratis frakt, så du finner dwn ikke billigere enn der. 1 Lenke til kommentar
Billon Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 har brukt coolshop til å forhåndsbestille et par, og vil si at jeg er meget fornøyd så langt. Har allerede bestilt gta 5 og bf4 fra dem. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Den kommer neppe i vanlige butikker. Det er på grunn av størrelsen. Om du ikke har råd til den, så ikke kjøp den. Å kjøpe slike ting på avbetaling høres ut som galskap. Coolshop er uansett de eneste som gir deg gratis frakt, så du finner dwn ikke billigere enn der. Henger meg på Thomas her, om du må kjøpe en CE utgave av spill på avbetaling synes jeg du skal holde deg langt unna. Da får du heller kjøpe en normal utgave, noe som folk flest gjør. Forstår det å ta avbetaling på produkter en ikke kan greie seg uten(vaskemaskin/kjøleskap osv), men noe annet for meg er ganske uforstålig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Du er klar over at noe til 1900,- på avbetaling fort snuter mot 3000,- over ett år? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå