Tommyeen Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Nettopp lagt inn win8 på nybygget pc.. hvorfor får jeg nesten ikke besøkt noen nettsider? Kommer bare opp at jeg mangler setrifikat osv osv.. kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Høres veldig rart ut. Bruker du Internet Explorer? Og kan du nevne et par sider som eventuelt er problemet? Jeg la inn Windows 8 på en pc i dag og har ikke det samme problemet som deg. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Legg inn Google Chrome, se om det hjelper. Prøv følgende: Windowstast + R "cmd" + enter "ping vg.no" + enter Lim inn tilbakemeldingen her. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Altså når jeg skriver www.google.no for eksempel så kommer jeg bare inn på ei side hvor det står at det mangler setrifikat osv.. det samme skjer med diskusjon.no... men feks vg.no osv er inga problem.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Gjør som jeg sa Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 tro det eller ei, feilen var at jeg hadde satt datoen på pc til JULI og ikke September... derfor godkjente han ikke setrifikatene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå