Pc Lynet Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Nei, noen som har funnet norsk, engelsk eller amerikansk tastatur dock billig noe sted? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Trenger man tastaturet? Nei det er et nettbrett med innebygd tastatur akkurat som en smartmobil. Tastaturet dokkingen til dette brettet har eget batteri og i fellesskap får man da nesten 20 timers batteritid det er vel den største fordelen med originaltastaturet. Hvis man vil ha et eksternt tastatur så kan man jo også velge et blåtann tastatur de ligger fra et par hundre og oppover.. 2 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Nei, noen som har funnet norsk, engelsk eller amerikansk tastatur dock billig noe sted? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1536404 Jeg er tvilsomt om dette er riktig grunnet pris da de bruker å være dyre 1500,-++ Endret 8. september 2013 av Jada-jada Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Nei det er et nettbrett med innebygd tastatur akkurat som en smartmobil. Tastaturet dokkingen til dette brettet har eget batteri og i fellesskap får man da nesten 20 timers batteritid det er vel den største fordelen med originaltastaturet. Hvis man vil ha et eksternt tastatur så kan man jo også velge et blåtann tastatur de ligger fra et par hundre og oppover.. Var det jeg trodde, at det bare var kjekt å ha Lenke til kommentar
teitur Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Billigste jeg har sett var us versjon for ca $ 80, men de sendte ikke til Norge. Endret 8. september 2013 av teitur Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Er jo kjekt å ha det og, når det først støttes slik. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det med ekstra lang batteritid pga tastaturdock skal man også ta med en klype salt. Har selv et DELL nettbrett som skal ha 8 timer, og tastaturdock som skal gi 8 timer til. men jeg har ikke 10 timer tilsammen en gang... Min iPad 4 alene har bedre batteritid. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 5+ igjen hos elkjøp og 100+ hos lefdal atm Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Arrrh. leste ikke at det måtte registreres innen 5 dager for å få cashbacken... Jeg bestilte kl 16.11 idag, da må den registreres innen torsdag 16.11 stemmer det? Pleier å ta 3-4 dager så håper de går akkurat... Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Tror det er datoen som teller, ikke nøyaktig klokkeslett. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Sist jeg bestilte noe fra Elkjøp kom det i posten 2 dager senere. Det går nok bra skal du se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hva er cash-back? Hvordan fungerer dette? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hva er cash-back? Hvordan fungerer dette? Min erfaring. Mye styr, men verdt det. Får tilbake pengene om 4-8 uker om man har gjort alt riktig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Fungerer det ikke å sende med kvitering man får på epost da? Denne kommer jo før selve produktet har kommet, så burde ikke være noe stort problem vel? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 5+ igjen hos elkjøp og 100+ hos lefdal atm Ja det er jo grunnet cashback jeg tviler Acer godtar dette hvis den er kjøpt hos Lefdal da de tross alt er to forskjellige butikker selv om samarbeidet... Da Lefdal ikke en gang er alternativ da du skal bekrefte kjøpet hos Acer så skurrer det skikkelig hvis de godtar kvittering en Lefdal kvittering som en Elkjøp handel. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Kos dere: FAQ PDF Vilkår PDF Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Deltakere som kjøper en ny (dvs. ikke brukt) Acer Iconia W510 / W511 fra listen over modeller oppført i tabellen nedenfor fra våre forhandlere (enten kjøpet er foretatt i butikk eller online) innenfor tilbudsp erioden, er berettiget til å motta en tilbakebetaling på 1000 NOK krediter t til sin bankkonto uten ekstra kostnader. Ja det er jo grunnet cashback jeg tviler Acer godtar dette hvis den er kjøpt hos Lefdal da de tross alt er to forskjellige butikker selv om samarbeidet... Da Lefdal ikke en gang er alternativ da du skal bekrefte kjøpet hos Acer så skurrer det skikkelig hvis de godtar kvittering en Lefdal kvittering som en Elkjøp handel. Endret 8. september 2013 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Fungerer det ikke å sende med kvitering man får på epost da? Denne kommer jo før selve produktet har kommet, så burde ikke være noe stort problem vel? Vel du sliter da du må ha serienummer på brettet i tillegg.... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Vel du sliter da du må ha serienummer på brettet i tillegg....Detaljer Neida, men det hender dette står på kvitering eller på ordren, usikker åssen det er på Elkjøp, men har sett dette på andre nettbutikker før Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Detaljer Neida, men det hender dette står på kvitering eller på ordren, usikker åssen det er på Elkjøp, men har sett dette på andre nettbutikker før Vel det gjør det ikke dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå