Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo ta opptil 7 dager. Rekker en dette da?

 

Etter kjøpet av et kvalifisert Acer Computer nettbrett må deltakeren gå inn på http://acer.com eller http://eudeals.acer.com, fylle ut kravskjemaet, og sende det inn sammen med en opplasting av kjøpsbeviset inkl. mva
kvittering, en opplasting av strekkoden på emballasjen, samt serienummeret på det nye Acer Computer
nettbrettet.
Dette skal gjøres innen 5 dager etter kjøp.
Endret av otl
Lenke til kommentar

Derfor bestilte jeg express frakt. Tar ca 1-2 dager til østlandsområdet.

Kravet skal registreres innen 5 dager etter kjøpet.

 

Produktet må utelukkende være kjøpt mellom den 01. september 2013 (00:01 CET Central European
Time) og den 30. september 2013 (23:59 CET), og registrert online på Acer.com eller direkte på
deals.acer.com
innen 5 dager etter kjøpet.

Kilde

Lenke til kommentar

Deals-Big.jpger jo frist til 30. sept`?

Ja fordi siste dato du kan kjøpe og være med er 30 september, 5 dager etter er 04. Oktober.

 

Kjøpsdatoen på kvitteringen eller fakturaen teller som dag 1.
Du må sende kravet, vedlagt alle de forespurte dokumentene, innen den
04. oktober 2013 (23:59 CET).
Krav
mottatt etter denne datoen kan dessverre ikke innfris.

Kilde

Lenke til kommentar

taktikken er vel at det skal fungere så dårlig som mulig.

 

Sjekket ordren min, er ingen mulighet til å endre til ekstress eller kanselere ordre, og dems kundeservice er stengt.

 

vel, man har altids angrerett.

 

Du kan ta og ringe dem tidlig imorgen og kansellere orderen.

Endret av Sharizard
Lenke til kommentar

http://www.lefdal.com/cms/s-89esGQVtPOQAAAEx4BgtwwNe/endring-og-avbestilling

 

Er det mulig å endre eller avbestille en ordre etter at man har gjennomført kjøpet i vår internettbutikk eller via telefon?

 

Vi kan endre eller avbestille en ordre så lenge varen(e) ikke har blitt sendt fra vårt lager. Men ettersom vi etterstreber så korte transporttider som mulig, effektueres bestillinger som regel direkte etter at kjøpet har blitt gjennomført. Derfor er det dessverre sjelden mulig å kansellere en ordre.

 

Får ringe supertidlig i morgne og sjekke.

 

Lurer på om det går å få cashback så angre.. mhm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...