Jada-jada Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Men når får en kvitteringen? Når en får varen eller når en betaler den? Du får kvittering samme dag varen blir sendt. Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Lefdal dukker ikke opp på cashback inne på Acer sine sider, vil tro det går fint å velge Elkjøp eller Elkjøp.no som dukker opp dog. Lenke til kommentar
otl Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Det kan jo ta opptil 7 dager. Rekker en dette da? Etter kjøpet av et kvalifisert Acer Computer nettbrett må deltakeren gå inn på http://acer.com eller http://eudeals.acer.com, fylle ut kravskjemaet, og sende det inn sammen med en opplasting av kjøpsbeviset inkl. mva kvittering, en opplasting av strekkoden på emballasjen, samt serienummeret på det nye Acer Computer nettbrettet. Dette skal gjøres innen 5 dager etter kjøp. Endret 8. september 2013 av otl Lenke til kommentar
teitur Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Fikk nettopp mail om at min er sendt! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det blir jo ikke å gå for min del, faen.. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Har bestilt fra Lefdal, men regner med det går greit å velge elkjop fra cashback Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Derfor bestilte jeg express frakt. Tar ca 1-2 dager til østlandsområdet. Kravet skal registreres innen 5 dager etter kjøpet. Produktet må utelukkende være kjøpt mellom den 01. september 2013 (00:01 CET Central European Time) og den 30. september 2013 (23:59 CET), og registrert online på Acer.com eller direkte på http://eu- deals.acer.com innen 5 dager etter kjøpet. Kilde Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 er jo frist til 30. sept`? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Synes det er litt sært av Acer med så kort frist. Men uansett er 2000kr også en god pris. Lenke til kommentar
Sharizard Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Står jo at Lefdal har cashback.. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 er jo frist til 30. sept`? Ja fordi siste dato du kan kjøpe og være med er 30 september, 5 dager etter er 04. Oktober. Kjøpsdatoen på kvitteringen eller fakturaen teller som dag 1. Du må sende kravet, vedlagt alle de forespurte dokumentene, innen den 04. oktober 2013 (23:59 CET). Krav mottatt etter denne datoen kan dessverre ikke innfris. Kilde Lenke til kommentar
d4sh Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Har bestilt jeg og fra Lefdal. Blir spennende å se hvordan tilbakebetalingssystemet til ACER fungerer. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 taktikken er vel at det skal fungere så dårlig som mulig. Sjekket ordren min, er ingen mulighet til å endre til ekstress eller kanselere ordre, og dems kundeservice er stengt. vel, man har altids angrerett. 1 Lenke til kommentar
Sharizard Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) taktikken er vel at det skal fungere så dårlig som mulig. Sjekket ordren min, er ingen mulighet til å endre til ekstress eller kanselere ordre, og dems kundeservice er stengt. vel, man har altids angrerett. Du kan ta og ringe dem tidlig imorgen og kansellere orderen. Endret 8. september 2013 av Sharizard Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Står jo at Lefdal har cashback.. Går ut fra at Elkjop eller Elkjop.no går fint, selv om man kjøper fra Lefdal. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 http://www.lefdal.com/cms/s-89esGQVtPOQAAAEx4BgtwwNe/endring-og-avbestilling Er det mulig å endre eller avbestille en ordre etter at man har gjennomført kjøpet i vår internettbutikk eller via telefon? Vi kan endre eller avbestille en ordre så lenge varen(e) ikke har blitt sendt fra vårt lager. Men ettersom vi etterstreber så korte transporttider som mulig, effektueres bestillinger som regel direkte etter at kjøpet har blitt gjennomført. Derfor er det dessverre sjelden mulig å kansellere en ordre. Får ringe supertidlig i morgne og sjekke. Lurer på om det går å få cashback så angre.. mhm. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Glem det det er svindel og vil nok bli oppdaget. Mulig å kjøpe hos Elkjøp igjen nå. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Glem det det er svindel og vil nok bli oppdaget. Mulig å kjøpe hos Elkjøp igjen nå. Selvsagt er det svindel, og ikke noe jeg har tengt å gjøre, men regner med det kanskje kunne fungert Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Helt vilt tilbud. Sitter her og vurderer det tiltross for at jeg nesten aldri bruker nettbrett og allerede har et nettbrett fra samsung. Blir nok liggende og støver ned. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 siden ting ikke blir sendt i dag likevel kunne det sikkert vært lurere å lagt inn ordre rett over midnatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå