tunefish Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Mulig jeg har misforstått noe her, men det virker som om mange av dere registrerer inn cashbacken så og si umiddelbart etter utført kjøp? Jeg får beskjed om at jeg må vente minst 30 dager og maks 60 dager før jeg kan registrere noe som helst hos Acer cashback... Kjøpte w511 for et par uker siden eller så... Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 De hadde jo en grense på maks 5(utsatt til 10 dager)dager etter kjøp. sikker på du har gått inn riktig plass? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Huh? acercashback.com - claim now. og der kan man ikke velge dato før minst 30 dager tilbake. er derfor jeg har ventet... Endret 26. september 2013 av tunefish Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Eller selge det privat å få en fortjeneste. Du får lett 1500/2000kr om du selger det. Fikk ikke registrert Acer cashback. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 https://eu-deals.acer.com/no_NO/deals/offer-25652 der registerer du cashback Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Ja, men det må gjøres innen 10 dager etter kjøp. Det gikk heller dårlig Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Ja, stemmer det. Men 10 dager burde jo være god nok tid Hvis du ikke fikk nettbrettet innen den tid så tar du kontakt med lefdal/elkjøp, så burde de ordne opp. Hvis du fikk brettet i god tid og bare ikke gjorde det, så er litt kjipere Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg fikk aldri noe beskjed fra elkjop om at dette måtte gjøres innen ti dager. Men likevel, det første jeg gjorde da jeg mottok varen, var å gå på nettet for å registrere cashbacken umiddelbart, for å sørge for at dette var gjort innen eventuelle frister. Derfor gikk jeg på acers offisielle cashback-nettside, slik jeg nevnte, men fikk oppgitt at jeg måtte vente i 30 dager før jeg kunne registrere varen. Derfor ventet jeg... Hvis det viser seg at JEG blir straffet for dette, så blir jeg ikke direkte happy. Da sender jeg heller brettet i retur. Men de burde da klare å ordne opp i dette når situasjonen er slik den er. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 14 dager er generelt ved internettkjøp. Hos lefdal og elkjøp har du 30 dager som vanlig, men de er pålagt å sende ut den 14 dagers fristen. Var å leverte tilbake mitt i lefdal butikk nå, fikk ikke tilbake for frakt, men det så jeg ikke før jeg hadde forlatt butikken, så samme... Du får ikke tilbake for frakt når du benytter angrefrist uansett, de er det du som må stå for. Så du fikk det du skulle Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Du får ikke tilbake for frakt når du benytter angrefrist uansett, de er det du som må stå for. Så du fikk det du skulle Under salgsbetingelsene til Lefdal står det: Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt inkludert porto for forsendelsen til deg, ekspedisjonsgebyr, tollavgifter, oppkravsgebyr, etc. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Jeg fikk aldri noe beskjed fra elkjop om at dette måtte gjøres innen ti dager. Men likevel, det første jeg gjorde da jeg mottok varen, var å gå på nettet for å registrere cashbacken umiddelbart, for å sørge for at dette var gjort innen eventuelle frister. Derfor gikk jeg på acers offisielle cashback-nettside, slik jeg nevnte, men fikk oppgitt at jeg måtte vente i 30 dager før jeg kunne registrere varen. Derfor ventet jeg... Hvis det viser seg at JEG blir straffet for dette, så blir jeg ikke direkte happy. Da sender jeg heller brettet i retur. Men de burde da klare å ordne opp i dette når situasjonen er slik den er. Hadde du lest acer sin cashback avtale når du kjøpte produktet hadde du sett at det sto maks 10 dager.. Og du har vel prøvd deg på utenlandsk cashback? Spørs om du har en sak her. Usikker på lefdal, men på elkjøp var den en link til acer sin norske cashback på produktsiden. Endret 26. september 2013 av Complexity Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Det stod jo i vilkårene for cashback hvordan det fungerte. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Noen som har fått noe tilbake fra Acer? Har ikke hørt noe på flere uker. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Sto vel i avtalen at behandlingstid var 6-10 uker, så det er bare å vente. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Sto vel i avtalen at behandlingstid var 6-10 uker, så det er bare å vente.Deltakelsesdato : 12/09/2013 Under behandling - kravet ditt vil bli behandlet innen 4 uker etter innsending Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Noen andre som har problem med at batteriet tappes ut med engang? lader den helt opp og da varer batteriet bare 1 døgn før d er tomt igjen, selv om den ikke blir brukt:s Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Noen andre som har problem med at batteriet tappes ut med engang? lader den helt opp og da varer batteriet bare 1 døgn før d er tomt igjen, selv om den ikke blir brukt:s Samme her, har prøvd å finne ut av men forstår meg ikke helt. Selv med når den er helt avslutt så tappes batteriet fort også Lenke til kommentar
7zen Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Samme sak hos meg! Samme her, har prøvd å finne ut av men forstår meg ikke helt. Selv med når den er helt avslutt så tappes batteriet fort også Min erfaring også! Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Noen andre som har problem med at batteriet tappes ut med engang? lader den helt opp og da varer batteriet bare 1 døgn før d er tomt igjen, selv om den ikke blir brukt:s Har du prøvd å endre på strømplanen? Ut av boksen stod min på noe som het NoS3S4 hvor den ikke sovnet skikkelig, skrudde den over på balansert - etter det har alt fungert fint. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Da får vi facebook: http://www.itavisen.no/nyheter/endelig-facebook-windows-117343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå