Mr Pepe Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 C7N: Internet explorer (desktop varianten) er den som funker best så langt. touch på Firefox, Chrome, Sleipnir, Opera etc lægger fælt . Er det noen her som sliter med å få registrert SN nummeret på cashback? Brosjan fikk feilmelding om at den ikke er riktig. NTL0KED001 det er 0 istedenfor O på NTL0 sleit med det samme as Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Da har jeg mottatt pakken som jeg bestilte på søndag, esken var ca tre ganger så stor som nettbrettet. Lurer på om Lefdal er gått tom for små esker. Å sende inn søknaden til cashback var ikke noe problem. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Er det ikke meninga at skjermen skal slå seg av når man trykker på "av/på" knappen på toppen? Får den aldri av på når jeg trykker, men å vekke den går fint.Må manuelt velge charmsbar --> instillinger --> strøm --> dvalemodus for at skjermen skal slå seg av... Lenke til kommentar
luvotomy Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Er det ikke meninga at skjermen skal slå seg av når man trykker på "av/på" knappen på toppen? Får den aldri av på når jeg trykker, men å vekke den går fint. Må manuelt velge charmsbar --> instillinger --> strøm --> dvalemodus for at skjermen skal slå seg av... Det er feil med innstillingen fant jeg ut Gå til Control Panel -> Power Options -> Choose what the power button does. Der skal det stå sleep. Men velg "Do Nothing" så "save changes". Velg så igjen "sleep" og "save changes" Nå skal skjermen slås av når du trykker på das påwerbuttons!!! Endret 20. september 2013 av luvotomy Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Det funket det! Men hvordan avslutter man et program? Jeg trykker bare på windowsknappen.. alle programmene kjører jo forsatt. Savner et kryss i hjørnet eller noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Dra fingeren fra toppen av skjermen og ned mot windows-logoen. (Fra topp til bunn)Alt+tab gjør du ved å dra fra venstre og inn mot midten. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Andre en meg som har problemer med å logge inn på acer sin nettside, den går i loop Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Det er feil med innstillingen fant jeg ut Gå til Control Panel -> Power Options -> Choose what the power button does. Der skal det stå sleep. Men velg "Do Nothing" så "save changes". Velg så igjen "sleep" og "save changes" Nå skal skjermen slås av når du trykker på das påwerbuttons!!! Funket som fjell. Takker Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg måtte også inne å fikse power setings manuelt på w510, på w511 funket det fint uten noen manuell endring. Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Noen som vet om ett greit videoredigeringsprogram som man kan bruke på dette nettbrettet? Tenker da på ett som ikke stiller høyere krav enn specsa på w510. Lenke til kommentar
diver981 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Noen nye stalltips for tastatur dock? det virker jo nesten umulig å finne dette til en fornuftig pris, så de hadde på Microsoft Shop til 79dollar og det er jo billig, her i landet er det jo 1300-1400 hvis en er heldig å finne det i det hele tatt etter som jeg forstår?? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Noen som vet om ett greit videoredigeringsprogram som man kan bruke på dette nettbrettet? Tenker da på ett som ikke stiller høyere krav enn specsa på w510. Du kan jo teste noen av disse, Window Movie Maker f.eks: http://www.techradar.com/news/software/applications/best-free-video-editing-software-9-top-programs-you-should-download-1136264 Ellers går det an å prøve Adobe Premiere Elements (gratis trial), specsa for den er vel akkurat på grensen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 tror jeg ville kjørt videoredigering på en skikkelig pc og heller ev remotet den, tviler på denne het som skal til i særlig grad. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Er det noen som har tips til om det er mulig å endre standard skjermtastatur, bortsett fra å velge delt modell? Det ser uansett stygt ut og dekker halve skjermen. På Android er det mange muligheter til å bytte eller tilpasse skjermtastatur, er det bare to på Win 8? Under Windows Hjelpemiddel finnes det faktisk et bedre tastatur som kan skaleres, men dette må åpnes og lukkes manuelt. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Æsj, gikk for lenge før jeg registrerte meg for cashback hos Acer.. Får returnere det til Lefdal, trenger det ikke til 2000,-... Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Er det noen som har tips til om det er mulig å endre standard skjermtastatur, bortsett fra å velge delt modell? Det ser uansett stygt ut og dekker halve skjermen. På Android er det mange muligheter til å bytte eller tilpasse skjermtastatur, er det bare to på Win 8? Under Windows Hjelpemiddel finnes det faktisk et bedre tastatur som kan skaleres, men dette må åpnes og lukkes manuelt. Prøv Comfort on-screen keyboard. Det kommer opp automatisk i desktop modus. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Hm. Kan man returnere brettet tilbake til lefdal om man har tatt av plasten? og søkt om cashback? om man evt kan ta cancel på cashback ellerno? kjøpte det pga det var så billig at jeg måtte bare tilfelle jeg skulle få bruk for det. men etter jeg har fått det så har jeg ikke akkurat sett behovet. eventuelt må man vel kanskje selge det. burde jo være mulig når lefdal fikk solgt de så fort Endret 26. september 2013 av DarkZhade Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Hm. Kan man returnere brettet tilbake til lefdal om man har tatt av plasten? og søkt om cashback? om man evt kan ta cancel på cashback ellerno? kjøpte det pga det var så billig at jeg måtte bare tilfelle jeg skulle få bruk for det. men etter jeg har fått det så har jeg ikke akkurat sett behovet. eventuelt må man vel kanskje selge det. burde jo være mulig når lefdal fikk solgt de så fort Du har 14 dager angrerett ved internetthandel av Elkjøp og Lefdal har du kjøpt W511 er du litt sent ute kjøpte du W510 helgen etter kan du returnere det å benytte angrefrist. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Du har 14 dager angrerett ved internetthandel av Elkjøp og Lefdal har du kjøpt W511 er du litt sent ute kjøpte du W510 helgen etter kan du returnere det å benytte angrefrist. 14 dager er generelt ved internettkjøp. Hos lefdal og elkjøp har du 30 dager som vanlig, men de er pålagt å sende ut den 14 dagers fristen. Var å leverte tilbake mitt i lefdal butikk nå, fikk ikke tilbake for frakt, men det så jeg ikke før jeg hadde forlatt butikken, så samme... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Eller selge det privat å få en fortjeneste. Du får lett 1500/2000kr om du selger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå