Complexity Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Er på 10ende dagen her nå, og fortsatt ingen tegn til pakke.. Håper elkjøp kan fikse ny kvittering isåfall . Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 bestilte i helga fra lefdal(w510) og står fortsatt som reservert. nå har jo først w511 vært på tilbud en helg, så w510 nå. kanskje versjonene med tastatur til helga? :o Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 tvilsomt Veldig spesielt da de ikke har den på lager lenger Er på 10ende dagen her nå, og fortsatt ingen tegn til pakke.. Håper elkjøp kan fikse ny kvittering isåfall . Du må ringe de dette er ikke deres rutiner i det hele tatt.. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) jo de har w510 på lager med tastatur. http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ACNTL0MED003/acer-iconia-10-1-barbar-pc-nettbrett-w510-solv-hvit +50 på lager er jo helt tydelig at de tømmer seg for disse modellene, så at det er så vil ikke akkurat si det er veldig usansynlig. hva prisen eventuelt blir er en annen sak =) Endret 17. september 2013 av DarkZhade Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 jo de har w510 på lager med tastatur. http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ACNTL0MED003/acer-iconia-10-1-barbar-pc-nettbrett-w510-solv-hvit +50 på lager er jo helt tydelig at de tømmer seg for disse modellene, så at det er så vil ikke akkurat si det er veldig usansynlig. hva prisen eventuelt blir er en annen sak =) Hmm fant ikke det under nettbrett men de kjører ikke et mega tilbud med lagerbeholdning 50+ uansett. Lenke til kommentar
Charlie Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 bestilte i helga fra lefdal(w510) og står fortsatt som reservert. nå har jo først w511 vært på tilbud en helg, så w510 nå. kanskje versjonene med tastatur til helga? :o Ta kontakt med de på facebook (PM). Det er der du får hjelp har jeg erfart.. Svarer som regel iløpet av dagen, på timen har jeg også opplevd. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hmm fant ikke det under nettbrett men de kjører ikke et mega tilbud med lagerbeholdning 50+ uansett. hva mener du med det? de andre som har vært på tilbud nå har jo vært 100+ på lager. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 hva mener du med det? de andre som har vært på tilbud nå har jo vært 100+ på lager. Vel 100+ er max hva de oppgir i antall selv om de har 800. Har du sett et produkt de har der det står 200+? Når det står 50+ da har de mellom 50 og 100 noe som i seg selv er lite hvis de skal kjøre en mega kampanje som de har gjort med 511 og 510. Så ut i fra egenerfaring med ca 20 handler med Elkjøp og Lefdal bare det siste året så tviler jeg derfor av den grunn. En annen logisk sak vil jo være de som har kjøpt uten tastatur og har fortsatt angrerett heller vil ha med tastaturet ved et mega tilbud og returnerer sine brett kjøp forrige helg det tror jeg ikke de er dumme nok til å risikere tror du? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Finner ikke noen nettbrett, må være en feil eller slutt på kampanjen =( Skulle gjerne slengt meg på Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Bestilte midnatt lørdag, ble sendt søndag og fikk pakken igår. Men når jeg setter opp brettet første gang så når den er ferdig så får jeg feil med en launcher, flere som har fått det? Prøvde å gjenopprette flere ganger både fra disk og usb minne med komplett recovery som tok fem timer!!!! Men merker at jeg syns at android funker bedre men digg å ha mulighet til å installere x86 programvare. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 fler enn meg som skulle få med tastatur fra forrige uke som ikke har mottatt? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Fikk min fra lefdal, og sendt inn skjema. Må den lades før du slår den på? fikk ikke start på den. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Min var det ihvertfal strøm på, men satt i lader uansett ved windowsoppsettet. *skrevet fra min tablet* Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Fikk min fra lefdal, og sendt inn skjema. Må den lades før du slår den på? fikk ikke start på den. Det står på plasten rundt brettet at du setter den først på lading så slår du den på. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Rakk ikke cashback gitt, enda ikke kommet frem. Men elkjøp skal ordne tilbakebetaling fordet, skulle bare si ifra når den ankom. Pluss i boka til elkjøp sin kundeservice. Så for meg mye styr men det blir det altså ikke (for meg iallefall). Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 fler enn meg som skulle få med tastatur fra forrige uke som ikke har mottatt? Var det med tastatur på w511 til 1995?? :o Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Var det med tastatur på w511 til 1995?? :o Noen fikk versjonen med tastatur siden de gikk tom for den andre. Var også noen som bestilte tastauret ved siden av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hvor kjøpte dere tastatur fra? Har en kompis som ødela sitt. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Da fikk jeg oppklart i dag at jeg ikke vil få acer nettbrett i det hele tatt. Dette var de også tom for selv om jeg har fått beskjed om at det er sendt - to ganger. Har fått tilbud om å få galaxy note 10.1 istedet, men det blir ikke sendt før 24. sept. tok ofc ikke det for god fisk etter alle feilene dems.så jeg gikk til nærmeste butikk som har note på lager for å høre om jeg kunne få et av de og så fikk butikken igjen av hovedlageret. Det skulle gå fint, men da måtte butikken først få penger av nettbutikken. gah. tar jo aldri slutte dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå