*F* Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Dette er et utgått produktDette produktet er utgått og er derfor ikke tilgjengelig for bestilling argh skulle bestilt før jeg så den youtube filmen.. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Husk at det også finnes på Lefdal! http://www.lefdal.com/product/data/nettbrett/ACNTL0LED001/acer-iconia-10-1-nettbrett-w511-solv-hvit Ikke utgått her! Elkjøp eier Lefdal, og de har nesten samme nettbutikk. Alltid samme tilbud. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Er det Cashback hos lefdal? Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Acer gir cashback, ikke butikkene! Så ja, uavhengig av hvor du kjøper så får man cashback. Ligger en link til siden for cashback nesten først i denne tråden. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Er det Cashback hos lefdal? Nei det er det ikke og hos Elkjøp er de nå utsolgt det er grunnen til at det nå står utgått produkt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Husk at det også finnes på Lefdal! http://www.lefdal.com/product/data/nettbrett/ACNTL0LED001/acer-iconia-10-1-nettbrett-w511-solv-hvit Ikke utgått her! Elkjøp eier Lefdal, og de har nesten samme nettbutikk. Alltid samme tilbud. bestilt, er det cathback her også`? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hvorfor skulle de ikke være cashback hos Lefdal? Står til og med på ett av miniatyr bildene. Mitt nettbrett er sendt fra Lefdal. I vilkårene står det at cashback må kreves innen 5 dager etter kjøp, fakturadato. Så jeg håper dere har valgt express postpakke. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Står nå 1000kr cashback på bilde på lefdal. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Står nå 1000kr cashback på bilde på lefdal. url Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 http://tubby.scene7.com/is/image/tubby/feature_acer_cashback_1000_no?$prod_featureing$ Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Hvorfor skulle de ikke være cashback hos Lefdal? Står til og med på ett av miniatyr bildene. Mitt nettbrett er sendt fra Lefdal. I vilkårene står det at cashback må kreves innen 5 dager etter kjøp, fakturadato. Så jeg håper dere har valgt express postpakke. Du har rett jeg så ikke det og syntes det var rart at ikke Lefdal reklamerte dette tydeligere.. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 url http://www.lefdal.com/product/data/nettbrett/ACNTL0LED001/acer-iconia-10-1-nettbrett-w511-solv-hvit Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Da er det bare å glede seg. Nettbrett med fullverdig windows har jeg altid hatt lyst på, men virker som mobiltelefon os har vert det som har vert kult blandt mangfoldet frem til nå. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 En annen ting som jeg syntes er rart er at Elkjøp og Lefdal har samme lager i Sverige det er jeg sikker på men Elkjøp er tomme og Lefdal har 100+ igjen det får jeg ikke til å stemme. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 enten: teknisk feil eller: dem har resservert x til hver butikk Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Følger det med tastatur? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 enten: teknisk feil eller: dem har resservert x til hver butikk Ja mulig men når de har hatt samme tilbud før så har man sett antallet faller helt likt hos de begge. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Følger det med tastatur?Det gjør det nok ikke, men skal man likevel drasse med seg tastatur kjøper jeg heller en laptop Endret 8. september 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Følger det med tastatur? Nei. Lenke til kommentar
otl Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Men når får en kvitteringen? Når en får varen eller når en betaler den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå