Mysterious Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som bestilte i går fra Lefdal som har fått sendt pakken? På min status står det bare reservert, men dagen er forsatt ung. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 sendt igår fra lefdal, de fikk også fikset 30% av hodetelefoner tilslutt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 min pakke er sendt, bestilte prioritert servicepakke denne gangen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Min som ble bestilt forrige lørdag, har enda ikke dukket opp. Ble tydeligvis feilsendt til Alta. Må komme i morgen for å rekke Cashback.. Endret 16. september 2013 av Complexity Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg la in CashBack skjemaet hos Acer i går, men jeg er litt usikker på om det ble registret korrekt. Når jeg trykte på "send" knappen kom det ikke opp noen bekreftelse, jeg har heller ikke fått noe mail bekreftelse. Er det noen som har lagt inn registreringen som kan bekrefte om man får en bekreftelse fra Acer når man har lagt inn registreringsskjemaet? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Jeg la in CashBack skjemaet hos Acer i går, men jeg er litt usikker på om det ble registret korrekt. Når jeg trykte på "send" knappen kom det ikke opp noen bekreftelse, jeg har heller ikke fått noe mail bekreftelse. Er det noen som har lagt inn registreringen som kan bekrefte om man får en bekreftelse fra Acer når man har lagt inn registreringsskjemaet? Takk, vi har mottatt din søknad om tilbakebetaling. Vennligst noter deg følgende kode: xx this can be used to follow up your request onxxxDin søknad vil bli sendt til kundeservice. Hvis søknaden er i samsvar med kampanjens vilkår og betingelser vil du motta refusjonen innen 4-6 uker. Med vennlig hilsen, Acer Endret 16. september 2013 av Evelen! 1 Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Takk, vi har mottatt din søknad om tilbakebetaling. Vennligst noter deg følgende kode: xx this can be used to follow up your request onxxxDin søknad vil bli sendt til kundeservice. Hvis søknaden er i samsvar med kampanjens vilkår og betingelser vil du motta refusjonen innen 4-6 uker. Med vennlig hilsen, Acer Takk. Da må jeg nok legge den inn en gang til. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Jeg la in CashBack skjemaet hos Acer i går, men jeg er litt usikker på om det ble registret korrekt. Når jeg trykte på "send" knappen kom det ikke opp noen bekreftelse, jeg har heller ikke fått noe mail bekreftelse. Er det noen som har lagt inn registreringen som kan bekrefte om man får en bekreftelse fra Acer når man har lagt inn registreringsskjemaet? Bare å logge inn hos acer med epost og passord å sjekke: https://eu-deals.acer.com/ Endret 16. september 2013 av Pc Lynet 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Min som ble bestilt forrige lørdag, har enda ikke dukket opp. Ble tydeligvis feilsendt til Alta. Må komme i morgen for å rekke Cashback.. min fra søndag har ikke dukket opp. de påstår den ble sendt fredag, men har fortsatt ikke fått sporingsnr Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bare å logge inn hos acer med epost og passord å sjekke: https://eu-deals.acer.com/ Takk Hadde sjekket der også, uten at den lå der. Så jeg ble veldig usikker på om den var blitt registrert. Ser ut som noe har gått galt i registreringen, får legge den inn på nytt. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Da ville jeg lagt inn på nytt ja. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Bestilte W510 i går formiddag. Hentet den på posten i dag. 1 dag forsendelse må være bra. Da er det bare å sette seg inn i Win 8. Virker helt anderledes i forhold til Samsung Tab 2 10.1. Endret 16. september 2013 av Arve28 Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ser ut som nettbrettet mitt har fått en liten oppdatering, og nå fungerer ikke wifi og 3g? HJELP! Wi-fi sier "Finner ingen nettverk" mens mobilt nettverk er helt vekk fra fanen til venstre. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hadde samme problem selv på W511. Sveip inn fra høyre på skjermen og velg innstillinger. Trykk på endre pc-instillinger nederst Velg så trådløs. Der kan du slå av på 3G/Wifi Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 En tredje reboot fiksa plutselig problemet, men takk for svar. Lenke til kommentar
luvotomy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som bestilte i går fra Lefdal som har fått sendt pakken? På min status står det bare reservert, men dagen er forsatt ung. Min står fortsatt reservert. Bestilte igår formiddag. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Jeg bestilte lørdag kveld, og fikk beskjed om at det var sendt mandag morgen. Riktignok spanderte jeg på 20 kr ekstra for å få ekspressfrakt, kanskje derfor det var så kjapt? Regner med at det er på postkontoret her tirsdag, over 500 km fra Oslo. Edit: Tirsdag morgen ankom den pakketerminalen i Stavanger, men får nok ikke hentet den i dag likevel da jeg må en hastetur på jobben til Nederland i dag. Endret 17. september 2013 av Frobe Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg bestilte billigst mulig levering, jeg så ikke så nøye gjennom alt. Hastet meg gjennom for å sikre meg et eksemplar. Men er litt rart at hvis en betaler 20 kr ekstra så blir pakken sendt fortere. De sender vel ut pakker hver dag. Jeg gir de én dag til før jeg tar kontakt. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Ikke rart i det hele tatt. Prioritert frakt, blir pakket først på lageret. Lenke til kommentar
luvotomy Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Pc Lynet: Åja, det var jeg ikke klar over. Trodde bare at frakten går raskere fra posten sin side. For bare håpe den kommer fram før 10 dager så jeg rekker den cashbacken, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå