Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det gjelder også for lefdal, acer har et eget pungt for "lefdal".

Pengene kommer nok ikke før om flere måneder.

 

Bestilte akkurat en til, til moren min da hun syns det fristet da jeg kom hjem med min.

Dog på egen konto da acer ikke tollererer at samme person registrerer flere cashback.

Lenke til kommentar

Flere måneder faktisk, hvorfor så lang tid? Er litt redd for at jeg kjøper den, og det blir noe krøll med dette cashback greiene. Hvis jeg bestiller den, kan jeg da bestille flere ting i samme ordre og fortsatt få cashback?

 

Vurderer enten denne eller ASUS Transformer Book T100. Prisen skal visstnok ligge på rundt 2500kr, da får man tastatur og firekjerners prosessor. Hva tror dere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det gjelder også for lefdal, acer har et eget pungt for "lefdal".

Pengene kommer nok ikke før om flere måneder.

 

Bestilte akkurat en til, til moren min da hun syns det fristet da jeg kom hjem med min.

Dog på egen konto da acer ikke tollererer at samme person registrerer flere cashback.

Flere mnd var drøy 4-5 uker er det korrekte.

Lenke til kommentar

Flere mnd var drøy 4-5 uker er det korrekte.

Du får svar på søknaden etter 4-5 uker, jeg regner med dem ruger litt på pengene etter det også før tilbakeføring

Synd jeg gikk glipp av den forrige uke, usikker på om en skal hoppe på den uten 3g. Har hotspot på mobilen og 3g wifi modem, men likevel.

 

Hvor lenge varer cashback?

for kjøp ut september, 10dager fra køpsdato

 

men tviler på lefdal har disse inne så altså flenge så du bør vel slå til nå om du vil ha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...