Jada-jada Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 noen som har funnet et greiwt deksel til å ha rundt nettbrettet Vet ikke helt hva du mener med deksel rundt brettet men jeg kjøpte den samme jeg har til min Ipad for et halvt år siden og den er solid og overaskende god kvalitet til å koste 64,-. http://www.mytrendyphone.no/shop/universal-tablet-folio-105464p.html Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Noen som har funnet en rimelig Hdmi overgang til full størrelse? Lenke til kommentar
claes Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 http://dx.com/s/Micro+HDMI Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Forlag til hvor jeg kan finne noe alla dette? Denne støtter bare et par spill jeg ikke ønsker spille: http://www.overwolf.com/Appstore/#Category=ForTablets Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 dette er på tilbud på lefdal idag også. 100+ på lager http://www.lefdal.com/product/data/nettbrett/ACNTL0KED001/acer-iconia-10-1-nettbrett-w510-solv-hvit Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 samme greia uten 3g? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Yup. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Vurderer å kjøpe denne, men lurer på noen par ting. Gjelder cashback greia hos Lefdal også, og har dere fått pengene tilbake? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ja, det gjelder også for lefdal, acer har et eget pungt for "lefdal". Pengene kommer nok ikke før om flere måneder. Bestilte akkurat en til, til moren min da hun syns det fristet da jeg kom hjem med min. Dog på egen konto da acer ikke tollererer at samme person registrerer flere cashback. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Flere måneder faktisk, hvorfor så lang tid? Er litt redd for at jeg kjøper den, og det blir noe krøll med dette cashback greiene. Hvis jeg bestiller den, kan jeg da bestille flere ting i samme ordre og fortsatt få cashback? Vurderer enten denne eller ASUS Transformer Book T100. Prisen skal visstnok ligge på rundt 2500kr, da får man tastatur og firekjerners prosessor. Hva tror dere? 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 du kan bestille flere ting i samme ordre og så få cashback, men du kan kun få cashback på et produkt per kunde. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ah, skjønner. Hvordan er den i bruk? Hadde Atom 330 (som er noe svakere) på netbooken min, og synes den ble litt for svak etterhvert. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 bare testet enkle ting som youtube, se på tv-serier, musikk, suring osv, og det funker den ihvertfal bra utl Merker ingen vesentlige tregheter i windows desktop, flyter greit, men dog er den ny så det skulle vel bare mangle Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Ja, det gjelder også for lefdal, acer har et eget pungt for "lefdal". Pengene kommer nok ikke før om flere måneder. Bestilte akkurat en til, til moren min da hun syns det fristet da jeg kom hjem med min. Dog på egen konto da acer ikke tollererer at samme person registrerer flere cashback. Flere mnd var drøy 4-5 uker er det korrekte. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Synd jeg gikk glipp av den forrige uke, usikker på om en skal hoppe på den uten 3g. Har hotspot på mobilen og 3g wifi modem, men likevel. Hvor lenge varer cashback? Endret 15. september 2013 av EG-s Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Flere mnd var drøy 4-5 uker er det korrekte.Du får svar på søknaden etter 4-5 uker, jeg regner med dem ruger litt på pengene etter det også før tilbakeføring Synd jeg gikk glipp av den forrige uke, usikker på om en skal hoppe på den uten 3g. Har hotspot på mobilen og 3g wifi modem, men likevel. Hvor lenge varer cashback? for kjøp ut september, 10dager fra køpsdato men tviler på lefdal har disse inne så altså flenge så du bør vel slå til nå om du vil ha Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Slo til, for 995 kr kunne en ikke la være. Får se på det som en sparer 30 kr i mnd. for enda et tvillingsim. Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hvilke strekkoder tok dere bilde av for å sende inn til cashbacken Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Les og Lær https://eu-deals.acer.com/offers/25652/no_NO/faq.pdf Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Tydeligvis fri hos lefdal nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå