Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den heter "Facebook" mener jeg med F-logoen uten noe mer.

Var noe Facebook i utviklernavnet, er ikke heeelt sikker på at det er den offisielle, men virka sånn ihvertfall.

Finner den ikke igjen på appstore, sikkert fordi jeg har installert den. Finner heller ikke noe navn på den når jeg er inne på den, så vet ikke akkurat. Hvor finner man info om det man har installert?

Lenke til kommentar

La meg bryte det litt mer opp:

 

Først og fremst: Man trenger IKKE noe spesielt SIM-kort for å bruke det, det holder med et "vanlig" SIM-kort.

 

Slik går du frem:

1. Du skaffer deg SIM-kort

2. Du dytter det inn slik som den lille figuren på siden viser

3. Du åpner innstillinger fra menyen til venstre og velger internett

4. Under "mobilt bredbånd" velger du ditt mobilnettverk (hos meg står det enkelt og greit "NetCom")

5. Skriv inn PIN-kode

 

Ofte må man velge å koble til overraskende mange ganger, men etter en stund så er du "permanent" koblet til, slik var det hos meg.

Lenke til kommentar

Fant det ut :) Er faktisk veldig fornøyd med brettet etter et par dagers bruk nå. Jeg er mest overasket over skjermen den gjør jobben veldig bra til oppløsningen å være å må med hånden på hjertet si at jeg ikke får noen wow følelse når jeg switcher til min Ipad 4. Jeg syntes også det det er raskt på alle måter også ved internettbruk, ikke like rask som Min Ipad 4 og Nexus 7 2 gen men henger jaggu ikke langt etter så absolutt godkjent. Byggekvalitet er også god ikke noe knirking solid og godt satt sammen. Kult med Hdmi og Usb greit å kunne koble til en tv eller eksterne enheter kamera, dvd etc etc. Håper alle er fornøyde, jeg kan i alle fall si med god samvittighet at dette var tidenes tilbud ever i Norge så grattis til alle som slo til :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg synes skjermen er lite responsiv. Det å bruke Windows på nettbrett med touchskjerm synes jeg er veldig lite effektivt da jeg i alle fall bommer ofte på det jeg mente å trykke på, og ofte må trykke 3-4 ganger før den gjør det jeg vil.

 

Byggekvalitetetn er så som så, men alt i alt var 995 kr en bra pris for denne. Batteritiden er ikke i nærheten av iPaden, men holder til vanlig bruk.

 

Derimot litt skuffet over at jeg ikke får brukt Chapionship manager 2001-2002 på det. Spillet krever 32 MB ram og det er visst ikke nok med 2 GB i Windows 8. Det kan derimot være en slags innstilling som jeg ikke har skjønt.

 

Bruker ikke Windows til vanlig, så jeg er ikke vant med å måtte knote med alt for å få ting til å funke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...